gek he dat je paard zomaar dood ligt in het land!!!!!!
op deze manier valt alles te verklaren
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) Marije1984 schreef:Worden de paarden in de training altijd zo diep gereden of werk je op verschillende hals en hoofd houdingen?
CCCCorine schreef:[img]
http://www.kahlin.net/noir/dressyr/roll ... .jpg[/img]
Nou, die kan juist nog wel een beetje meer LDR gebruiken![]()
Weet je wat ik het vervelende vind aan die foto's. Misschien heeft de amazone op bovenstaand paard, deze wel net te rijden gekregen en was hij bij aankomst nog minder bespierd dan nu. Misschien ook niet, maar het is dus een mogelijkheid.
Alle andere paarden (van Anky, Edward Gal etc. hebben wel heel mooi bespierde halsen.
yarrah schreef:
wondertje schreef:ik wil niet veel zeggen maar ik vind dit paard er niet echt blij uitzien( een paar pagina's terug stond dat die paarden niet zielig zijn omdat ze goed te eten krijgen. ik ben het er niet mee eens dat als een paar goed te eten krijgt ze ook gelukkig zijn)

Anoukie schreef:Foto's zijn en blijven momentopnamen, zo ook de foto van Gribaldi hierboven. Als jij bijv. net gaapt en men maakt er een foto van, sta je ook met je mond open erop. Wil toch niet zeggen dat je de hele dag zo rondloopt?
Mireille1970 schreef:Je mag LDR best aanvallen maar gooi geen stommiteiten voor de voeten van Anky. Anky is heel spiritueel en gelooft in Aura's en dergelijk en doet alles aan ontspanning....
)friemel schreef:@ Tyrza: illustreert dit plaatje van Gribaldi jouw beschrijving? Is dit wat jij nastreeft met jouw versie van LRD?