Magique schreef:Heb je misschien ook foto's van Indiana Jones ? (andere paard van hun)
Die eerste IS Indiana Jones, hoezo?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
jarrah schreef:Dus?!?!
Ik heb hem drie maanden lang elke dag in training gezien, sjaan (indiana jones) heeft idd een lastige rug, maar dat heeft hier toch verder niks mee te maken?
jarrah schreef:Maar goed: als jullie niet met duidelijke argumenten komen om te proberen mij te overtuigen heeft deze discussie weinig nut, dus kom nou eens met duidelijke argumenten
kweenie schreef:Dat ben ik met Magique eens. Mijn oudste merrie heeft een paar jaar terug behoorlijke rug problemen gehad, tot bokken aan toe terwijl ze dat nooit doet. Advies van de DA: LDR trainen.
Anoukie schreef:Bovendien weer 2 totaal verschillende foto's (uitstrekken of verzamelen). de bovenste foto is ook zo klein en heel mooi bergopwaarts genomen, dat er imo weinig over te zeggen is.
Foto's zijn en blijven momentopnames, ik zou liever videobeelden zien!!!
Aimee schreef:Denk dat je dat toch verkeerd ziet, de eerste foto is duidelijk op de diagonaal gemaakt in een uitgestrekte draf. Ik kan er ook niets aan doen dat dat paard niet meer dan dat kan laten zien.
Verder blijft het formaat-verschil van de foto's een hijkel punt.
jarrah schreef:Ik denk sowieso dat dit toch ook weer zo een nutteloos topic word omdat niemand meer met goed argumenten komt er kan alleen nog maar afgegeven worden op anderen en ookal valt er niks om op af te geven, dan gaan ze maar afgeven op het feit dat er niks af te geven valt![]()
En zo kunnen we doorgaan tot er een slotje op het topic komt en wat zijn we er dan mee opgeschoten??? NIKS!!
Dus kom nou eens met goede argumenten
QQQQ schreef:Volgens Aimee is de LDR houding goed, omdat je daarmee de onderlijn aanspant en traint, waardoor die beter in evenwicht komt met de bovenlijn, waardoor de juiste hoofdhouding voor het paard beter vol te houden/bereiken is. Dat zou dus betekenen dat LDR getrainde paarden in de ring beter in staat zouden moeten zijn om in de juiste houding (neus vóór loodlijn) te lopen.
Sjuimpje schreef:Jarrah, wat is jouw referentiekader?
Want wat nu als je bij Anky, Edward, Arjen, Tineke of 1 van de vele andere topruiters die regelmatig LDR toepassen had stage gelopen?