Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Magique schreef:Losser = beter ! Hoe losser een paard des te gemakkelijker kan hij een oefening uitvoeren, toch ?
Langzaam maar zeker gaat de tendens veranderen in de hogere dressuur, je ziet het nu al, Noem maar een succesvolle klassieke combinatie van de laatste tijd ......
Magique schreef:Losser = beter ! Hoe losser een paard des te gemakkelijker kan hij een oefening uitvoeren, toch ?
Langzaam maar zeker gaat de tendens veranderen in de hogere dressuur, je ziet het nu al, Noem maar een succesvolle klassieke combinatie van de laatste tijd ......
QQQQ schreef:Ik denk dat de allebeste klassieke ruiters over het algemeen redelijk weinig waarde hechten aan wedstrijden (de kunst is belangrijker dan de punten). Deze mensen rijden voornamelijk voor zichzelf, niet voor de mening van anderen.
jacobien schreef:wat mij opvalt is dat er alleen plaatjes worden getoond van heel extreem diep laag en rond..
Hier kan ik me voorstellen dat dit niet goed is voor een paard...
halslengte, voorwaarts neerwaart en neusje eruit komt voor mij meer in de richting
en afwisselen in hoofdhalshouding.
Misschien heeft iedereen zijn eigen definitie van ldr en krijgen we niet zo´n duidelijk beeld van wat iedereen nou bedoeld...
jacobien schreef:wat mij opvalt is dat er alleen plaatjes worden getoond van heel extreem diep laag en rond..
halslengte, voorwaarts neerwaart en neusje eruit komt voor mij meer in de richting
Misschien heeft iedereen zijn eigen definitie van ldr en krijgen we niet zo´n duidelijk beeld van wat iedereen nou bedoeld...
Sprintje schreef:Ik denk niet dat dit voor de meeste mensen op gaat. Veel mensen vinden het toch gewoon leuk om zich te meten met anderen op wedstrijden. En voor de top ruiters zijn de wedstrijden noodzakelijk om brood op de plank te krijgen! De wedstrijden zijn je etalage! Thats life!
Lovely"]
[quote="jacobien schreef:wat mij opvalt is dat er alleen plaatjes worden getoond van heel extreem diep laag en rond..
Sprintje schreef:Maar eerder in dit topic is volgens mij al gesteld dat achter de loodlijn trainen al LDR zou zijn!
QQQQ schreef:Discuseren over het grijze gebied is nutteloos, want daar kan je alle kanten mee op!
Sprintje schreef:[
Kunnen we dan stellen dat écht LDR rijden voor ons allen boven onze pet is, en dat deze trainings methode pas kunt toepassen als je grand prix rijdt?
[/quote]
Sprintje schreef:Kunnen we dan stellen dat écht LDR rijden voor ons allen boven onze pet is, en dat deze trainings methode pas kunt toepassen als je grand prix rijdt?
Astragirl schreef:Verder had ik nog een hele goede foto waar hij ook opstond in stap, maar dan met weggedrukte rug en slepende achterhand, maar die werd bij toverslag op slot gezet!