Kimmie25501 schreef:Ilora, ik denk niet dat ik mijn ouders nog aan een cushing test krijg, ook niet gratis, helaas. Maar je paardje is echt super opgeknapt zeg!
geerke, dat je dat zegt vindt ik nogal vervelend. Op Oreo ga ik niet meer rijden. Ik vind het ook nogal denigrerend naar mij toe. Ook al wil ik inderdaad wel een volgend paardje waar ik mee kan rijden. Maar ik ga wss ook een paard leasen, dus op Oreo ga ik sws niet meer rijden in de bak.
Ilora, ik heb helaas die plaats niet. Ik moet 345 euro per maand betalen, bij mij op pension. En voor alleen een weidepaardje is dat gewoon veel te veel. En om hem op zijn oude dag nog te gaan verhuizen en opnieuw te moeten laten wennen, vindt ik ook niet heel eerlijk.
gohya, precies dat. Als ik de ruimte had, zou ik hem zeker zijn pensioen gunnen. Maar ik heb die ruimte helaas niet. Wat lief dat je dat zegt! Het zou leuk zijn als er een plekje vrij was, maar ik begrijp natuurlijk wel dat dat niet het geval is. En dan is het natuurlijk eerlijker om paarden te laten komen die al eerder op de wachtlijst stonden.
Als ik het schrijf is het denigrerend maar zelf geef je het gewoon toe.Natuurlijk begrijp ik ook wel dat 345 euro per maand een hoop geld is voor een paard waar je niets meer mee kunt en waarvan je gehoopt had zo naar het Z te hobbelen.Er zijn zat plekjes die goedkoper zijn.Ik snap het ook als je hem laat inslapen,zeker beter dan gezeul te voorkomen met een paard wat op is.