Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? Maar volgens 'juf' komt dat omdat er een veel grotere bewustwording op gang komt, en je steeds beter ziet wat er fout gaat.
)
rechtsom op de korte volte richting
)
En dat terwijl de druk van jou gewicht dan minder goed verdeeld wordt over een rug die toch al zeer moet doen. Zegt dus heel wat over wat het zadel doet.
, en ja hoor, dit keer was het toch hard nodig om een beetje op te vullen aan 1 kant, puur omdat ze nu heel anders in haar spieren stond.Citaat:Ik denk dat ze het moeilijk vindt om de rechterkant (van de ribbenkast) in te knikken of de linkerkant op te rekken (snappen jullie het nog )
Ik merk ook met rechtsom galopperen dat ze me op de "buitenkant" zet, ik voel daar een soort randje, als ik haar goed verzameld rijdt gaat dat wel over dan zit ik ineens in het midden en heel fijn.
Met linksom galopperen kan ze bijna recht de hoek om wat dus niet de bedoeling is en waar ze dan ook nog wel eens uit de galop wil vallen.
Het is moeilijk om haar daar recht te galopperen ze zet graag haar kont wat scheef naar binnen.
welkom. jonges jonges wat posten jullie veel! moet oppassen dat niet de hele dg aan de computer zit
jappeloup is een weekendje weg dus die helpt ook niet...
niet te lang paar passen,volhouden en weer terug naar de stap. zo succes en ik hoor weer graag hoe t ging 
maar idd nog niet echt veel,
Probeer mijn handen
Nu heb ik hem gewoon losgegooid en dach ach.. kan ik mooi oefenen op het zitten 
.