Ja zal ook deels de warmte zijn geweest. Ik ben gister maar even een lekkere wandeling gaan maken voor de afwisseling. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ja zal ook deels de warmte zijn geweest. Ik ben gister maar even een lekkere wandeling gaan maken voor de afwisseling. 

) is net 2 geworden en wil tegen de winter rustig aan gaan beginnen met longeren/lange lijnen ed. Hoop hier iig te kunnen leren van jullie ervaringen
Daarna beleren voor de kar, kan ik lekker met m gaan mennen 
Heb m met een half jaar gekocht bij de fokker vandaan, sindsdien staat ie lekker met vriendjes, niet in de opfok. Eerste jaar wel gemengde groep 24/7 buiten en daarna met een kleinere groep ruinen buiten en 's nachts met vriendje op stal. Daarna met leeftijdsgenootje overdag buiten en nu lekker op t land met datzelfde leeftijdsgenoten en nog 2 oudere hengsten
Ben er een beetje vroeg bij want pas over een jaar komt er een zadel op natuurlijk, maar, nogmaals, hoop een beetje extra te leren van jullie ervaringen

.
..) en hopelijk blijft het dan allemaal zo goed gaan.. Ik zal van morgen weer eens wat foto's maken.

dus die idioot wil ik er niet bij.
Wel redelijk veel betrokken geweest toen een oud-stalgenootje haar pony (waar Bis toen ook een stal mee deelde) in het tuig beleerde dus ben niet helemaal groen