Aimee schreef:Heb ik ook maar ergens beweert dat ik die op wedstrijd wil trainen?
Het gaat hier over de houding bij de wedstrijd.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
QQQQ schreef:Het gaat hier over de houding bij de wedstrijd.

Ik kom nu voor het eerst op dit topic en lach me rot, ben blij dat we allemaal een andere mening hebben.Ik heb overgens niet alles gelezen, is nogal veel, 21 pagina's%). Alleen word het zo lastig als we dezelfde sport willen beoefenen en bij dezelfde jury's rijden. 
). Om de rug er mooi tussen te krijgen en de bovenlijn soepel te maken. Om vervolgens het paard dragend te maken, 'berg opwaarts' te laten lopen dmv voornamelijk overgangen rijden en te 'schakelen'. Dan gaat het paard rijzen in de voorhand, wordt de nek het hoogste punt en komt de neus net voor of minimaal op de loodlijn. Ben ik imo op het zelfde punt beland als waar QQQQ op doelt, alleen op een andere manier.
ben hoor, maar waarom moet een paard LDR lopen om over de rug gereden te worden? En dat mensen bij klassiek meteen denken aan een zogenaamd opgericht paard wat zijn rug wegdrukt? een paard KAN niet zijn rug wegdrukken als hij opgericht loopt!!!

Lielle schreef:ik mis eerder het respect andersom
jarrah schreef:Je bedoeld het respect van klassieke aanhangers voor LDR aanhangers? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Citaat:In dat geval wil ik niet zeggen dat ik er geen respect voor heb, maar ik heb eerder de vraag: 'waarom?' en dan krijg ik het antwoord omdat het paard dan pas los is. En daarop wil ik dan weer zeggen dat ik een (goed) klassiek getraint paard losser vind in zijn lichaam en spieren dan een LDR getraint paard. Dus vandaar dat onbegrip van mijn kant!!! dat is iets anders dan respectloos
Maar ik hoef jou niet te overtuigen, net zo min als ik overtuigd moet worden van het tegendeel. Ieder zijn eigen weg, met zijn eigen paard
Citaat:nee, ik ben hard bezig aan de hogeschoolsprongen Mss mag Raimaer wel meedoen in Wenen straks