Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben erg veel bezig met grondwerk momenteel
Vooruit, achteruit, stilstaan en stil bljiven staan. Voeten optillen en ook naar voren en achter bewegen ivm hoefsmid e.d. en hij deed het geweldig! Toen hij net bij mij was vond hij voeten optillen heeel moeilijk, en dan trapte hij ook wel wat met de achterbenen als je die van de grond kreeg. Voor tilde hij zijn voeten nu bijna uit zichzelf op, en achter liet hij ze nu ook rustig oppakken
Hij heeft in korte tijd al zoveel bijgeleerd
Ik moet gewoon goed in de gaten houden dat we alles in kleine stapjes doen, dat is niet altijd makkelijk, maar hij geeft het gelukkig wel aan als iets te snel gaat!
Ik hoop dat het zoiets was, want dat wil ik haar nooit meer zien doen, echt, zo is mijn meisje niet
Ging goed!!! *blij* Adin schreef:Ik ben met dit weer een held op sokken. Durf gewoon niet, Paard doet iets frisser dan anders en vind het doodeng. Geukkig heb ik iemand gevonden die hem tijdelijk (gedurende de vorst) 2x per week wil rijden zodat het wel een beetje onderhouden wordt en ik mijn lessen kan rijden bij mijn instructrice in de binnenbak.

(schaam)lies1994 schreef:Heee narita! nu ik je zie, hoe gaat het nou met jou rijden? Heb lang (toch??) geen update gezien.

laat je weten hoe het dan is gegaan? Ik ben ook heel benieuwd of het grondwerken wat heeft geholpen. Zal toch wel???

Wel heel spannend weer inderdaad!