Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ladyson schreef:Een fijne foto om te zien!
Edit: ik heb een vraag!
In de openingspost staat de vragende teugelhulp uitgelegd als dat je je pols naar binnendraait. Ik heb gemerkt dat ik mijn "vuist" rechtop houdt, en als ik dan vraag, mijn pols naar beneden knik. Ik breng mijn pink dus richting mijn onderarm. Ik knik naar beneden omdat ik mijn paard graag lager wil laten lopen.
Is dit een verkeerde manier van de vragende teugelhulp, of kan deze manier ook, of is dit sowieso geen vragende teugelhulp?
Jannaa schreef:Ik heb alleen standfoto's (zie mijn profiel) en uitstapfoto's. De duidelijkste foto eventueel van mijn houding is deze, was hier net klaar met uitstappen en we gingen net de bak uit: http://tinypic.com/r/jip2dw/6
Maar ik denk dat je daar niet veel aan hebt.
Ik had vandaag mijn verzorgpaard voor de les wat langer ingereden, hij doet er altijd een half uurtje ongeveer over om lekker ontspannen te lopen. Tijdens de les liep hij echt super, de meeste stukjes ook aan de teugel (zonder gepluk aan de teugels).
Het punt is alleen dat ik vind dat mijn instructrice onjuiste dingen zegt over het aan de teugel lopen, en dat ze verwacht dat het paard na enkele rondjes instappen al mooi met z'n hoofd kan lopen.Ik moest even mijn ergernis van me afschrijven.