Opnieuw leren rijden - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:12

Hmm, ik hoef er op dit moment geen moeite voor te doen. Ben lichter dan voor de zwangerschap. Drukke baan, met veel lopen, soms niet altijd de tijd om te eten en een beetje stress. Viola, in een paar weken tijd toch wel 4 kg eraf. Wil er nu nog eentje, maar dat is psychologisch, hihi, volgens anderen ben ik slank.
Mijn moeder en partner zijn beide rond de 12 en 14 kg afgevallen met het ziekenhuisdieet en daarna het eetpatroon aanpassen (lees wat minder wijn, bier en snoepen).

Ik werk vanadaag van 13.00 tot ong. 22.30. Ik heb nog een vergadering vanavond en het is voor mij niet de moeite om heen en weer te kachelen. Zal nu mijn pingmaaltijd in de magnetron gooien.

justkid

Re: Opnieuw leren rijden - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:19

Ik heb ariats en een spijkerbroek dúh :D en westernlaarzen die zijn vrij kort en je broek moet eroverheen :j
Kid is heel braaf als er eens iemand anders op rijdt, ze probeert alleen steeds naar mij toe te komen van iksnaputniezogoe :? Behalve als een stalgenootje er even op stapt dan snapt ze alles :')

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:49

Wat hebben jullie veel gepraat :oo

Allereerst gefeliciteerd Ankem :D

En ik rij met hele simpele rubberlaarzen van de Decathlon :+ Het is bij ons zo'n modderboel dat ik het zonde vind om met leren laarzen rond te baggeren. Ik heb ze wel, cavallo's, petries en mountain horse, maar daar pas ik niet meer in. Mijn kuiten zijn een stuk dikker geworden :=

Ik heb vanaf zondag al niet meer kunnen rijden en morgen kan ik ook niet :\ Ik baal er zo van....

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:52

balen bromfiets :(:)

Ik heb alweer bijna 7 jaar dezelfde petries en daarvoor ook nog 4 jaar petries gehad. Nu wil ik nieuw laarzen _O-

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:10

ik ken 2 mensen met die goedkope laarzen van de divoza, en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat voor de prijs mooie laarzen vind, ook zijn ze aardig slijtvast ze gaan een tijdje mee bij "buitenbakruiters"
@garny, volgens mij had ik 2 weken geleden juist les van david in hoofddorp := zo ongeveer was dat wel. maar ik zal je volgende keer even melden. deze aankomende maand komt ie ws niet sinterklaas, kerst...zal wel januari worden helaas..
leuk vooruitzicht sabm, lekker van genieten, ben wel benieuwd wat je voelt.
en ik ga dat topic eens even opzoeken :))
Laatst bijgewerkt door knollentuin op 15-11-11 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:14

Ik wil ook een keer naar David :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 09:37

Ik wil er nog niet teveel over zeggen, maar over een week ongeveer komt er een topic aan over (de productie van) rijlaarzen. Ben nog in overleg met de nieuwsredactie of het nieuws wordt of dat ik zelf een topic bij RUI plaats.
Als je het interessant vind om te weten of je rijlaarzen in de EU gemaakt zijn, of door chinezen in elkaar genaaid (met bijbehorende arbeidsomstandigheden en leer van dieren die in die landen toch anders behandeld worden dan hier) dan is dat misschien ook nog wel iets om rekening mee te houden bij je keuze.

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:28

Tnx meiden voor jullie laarzen info.

Mss moeten we volgende keer met iedereen die wil KT gaan aangapen tijdens haar les bij DW!!
Ik breng dan wel de koekjes mee :D

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:29

Blijheid schreef:
Ik wil er nog niet teveel over zeggen, maar over een week ongeveer komt er een topic aan over (de productie van) rijlaarzen. Ben nog in overleg met de nieuwsredactie of het nieuws wordt of dat ik zelf een topic bij RUI plaats.
Als je het interessant vind om te weten of je rijlaarzen in de EU gemaakt zijn, of door chinezen in elkaar genaaid (met bijbehorende arbeidsomstandigheden en leer van dieren die in die landen toch anders behandeld worden dan hier) dan is dat misschien ook nog wel iets om rekening mee te houden bij je keuze.

oh dat is idd even handig om te bekijken.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:20

Yamcha schreef:
Ik wil ook een keer naar David :D

leuk ik hoor het graag van je knolletuin, leuk Yamcha !

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:45

Mooi dan zijn er al 3 toeschouwers. Nog meer?

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:47

Ik ben ook buitenbakrijder, heb ook mountainhorse Highriders. Heerlijke laarzen vind ik zelf, en met een ski-sok in de winter heb ik er niet heel snel koude voeten in. Ook best lekker!

*\o/* ben gewoon blij met mn lesje van gisteren !! :j
Ging lekker afgezien van aanspringen in de linkergalop ... maar ik weet dat ik te ver voorover zit op dat moment, en heb n fries x kwpn met veel fries, dus galopperen zal toch wat lastiger blijven ook voor haar misschien. Verder ging halthouden weer goed, het aftellen van 3 naar ho is een succes!! := :):) En hebben gisteren een klein begin gemaakt met het "rondvragen", heb nog steeds niet altijd genoeg contact, maar kleine stukjes (1 of 2 passen) ging het zo nu en dan.
Ben nog steeds blij met mn bereidwillige paardje!! :D

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:06

SabM schreef:
Mooi dan zijn er al 3 toeschouwers. Nog meer?

Ik haak ook in!! Super leerzaam :)

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:04

Oeh. Ik wil ook mee :D

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:21

er ontstaan heuze fanclubs hier :)

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:36

Ik woon te ver weg :(

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:45

haha, vorige x dat ik aan het lessen was stonden er ook 4 aan de kant te kijken, daarnast nog mn man + 3 kids en iemand van stal; toen vroeg david al of ik mn fanclub meehad..wel leuk overigens !

Japeloup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:40

Ik kom dan ook kijken, laat je dan wel ff weten wie je mee neemt.....
Gaan we daarna dan met z'n alle naar de Mac of zo??????

Verder een update over mijn witje:
Vandaag weer in Emmeloord geweest, was er ongeveer de hele dag, maar dan heb je ook wat.
D'r pees geneest volgens het boekje, dus ik heeeeeeel blij. Maar voel al een tijdje dat ze net niet lekker loopt, ze is niet zo als ze hoort en kan zijn. De vorige keer met controle zag de DA dat ook en nu samen met een fysio aan het kijken geweest. Ze heeft een aantal blokkades in de wervel kolom, waardoor de niet mooi over de rug kan lopen en ook niet fijn kan nageven. Dus die gaat de fysio proberen los te maken (moet haar morgen even bellen voor een afspraak). Het is een beetje het kip en ei verhaal, had ze eerst die blokkades en door het compenseren de peesblessure gekregen, of door de peesblessure de blokkades. Maakt op zich nu niet zo uit, de pees ziet er erg mooi uit, en nu de blokkades rustig weg gaan werken. Kan ff duren, maar dan heb ik als het goed is wel weer mijn gave Witje terug *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:47

Jeej *\o/*

Dat zijn de goede berichten, super !!!!!!!!!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:10

Super japeloup. Goed nieuws

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:14

Ik wil ook wel mee beetje afhankelijk van wanneer en waar, maar de Mac :\ ik vind dat echt zoooooo smerig (sorry voor de maclovers Y;( :D ) ik neem wel een boterhammetje mee dan :Y)

Japeloup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:18

justkid schreef:
Ik wil ook wel mee beetje afhankelijk van wanneer en waar, maar de Mac :\ ik vind dat echt zoooooo smerig (sorry voor de maclovers Y;( :D ) ik neem wel een boterhammetje mee dan :Y)

Was maar even een makkelijk voorbeeld/idee. Er is vast iets veel gezelligers en lekkerders in de buurt te vinden.
Op de vraag waar kan ik vast antw geven: hoofddorp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:29

Lijkt me echt super leuk, ook om DW aan het werk te zien en KT aan het rijden :D

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:17

Japeloup schreef:
Ik kom dan ook kijken, laat je dan wel ff weten wie je mee neemt.....
Gaan we daarna dan met z'n alle naar de Mac of zo??????

Verder een update over mijn witje:
Vandaag weer in Emmeloord geweest, was er ongeveer de hele dag, maar dan heb je ook wat.

goed nieuws en gefeliciteerd !! Hier kan je wel mee en het komt wel goed, Hoofddorp is redelijk in de buurt, leuk om gelijkgestemde te zien, boterham, bigmac ik lust alles.
Ik heb vanmiddag sinds anderhalve week weer gereden, voor mijn gevoel niet helemaal eerlijk omdat ze ook anderhalve week niets heeft gedaan behalve dan in het land hangen, ik kon het merken ook, we hadden wel een goede warming up nodig en dat is ook weer een leermoment. Normaal bouw ik weer op door 1 tot 3 dagen aan de hand te werken en te longeren en vandaag ging ik meteen rijden na 5 min handwerk en dat is omdat ik volgende week vrijdag weer les heb en ik ervan baal dat ik anderhalve week niets heb gedaan, ik voer de druk dat toch op geheel tegen mijn eigen gevoel in, dat doe ik dus niet meer.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:36

oh, goed van pipi! lekker doorgaan dus op de goede weg, haha ik moet wel lachen om jullie hoor! het zal dus wel januari worden..en ja ik ga ook liever naar de burger king, en nog liever naar een ander tentje waar je iets van een bord krijgt..