Informatie Hengst rijden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Informatie Hengst rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:09

LDRD schreef:
Is echt schattig hoor. Als hij ook ligt in de stal, zit ze er op haar kont bij en zit ze hem hele verhalen te vertellen. Hij vindt het allemaal erg gezellig Clown .

gaaf he, zo zijn hengsten............. vooral bij hengsten krijg je wat je geeft

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:25

Ja, groot, zwart, brutaal, maar met een heeeeeeel klein hartje. Tong uitsteken

Doosiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 14:47

Oke bedankt allemaal, ook voor het geklep over jullie eigen hengsten. Tja, iemand weet zelf ook wel waar hij of zij zijn hengst aan uitleent. Ik bedoel ik heb verder wel met hengsten gewerkt alleen nooit gereden. Dus sowiezo weet ik dat ze erg allert zijn en nogal ahum, mans Haha!
8,5 jaar moet genoeg zijn, anders kom ik er vanzelf wel achter als ik ernaast lig.

Doosiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 14:51

Oh BTW het is een prachtige friese hengst. Ik vind het trouwens wel een uitdaging na veel jonge merries en ruinen te hebben gereden. Haha!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:07

ik heb zelf in de verenigingsles bij ons 2x op een andere friese hengst gereden, vond het een fijne ervaring. dieren waren fijn aan been en wanneer ze es reageerden op een merrie ook goed te corigeren, toch zie ik hier opmerkingen staan die ook voor mijn merrie gelden hoor, die is ook super snel beledigd, maar als je een band hebt met dr gaat ze ook voor je door het vuur