Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kamsel schreef:Het is misschien niet helemaal een eerlijke vraag (omdat ie niet van jou is) maar is dit uberhaupt wel het juiste paardje voor je?? Op een gegeven moment gaat elk jong paard kijken hoever ie kan gaan en als je dan om wat voor reden dan ook niets doet/kan doen, kan paardrijden een hele gevaarlijke sport zijn.....
zeker als hij lange tijd niet gereden is, lijk jij me niet de aangewezen persoon om het op te pakken.....
Dit is niet banketstaaf bedoeld..
Lutjehorsy schreef:Citaat:Misschien zit jij hem wel heel erg in de weg...?
Hoe kan ik hem nou in de weg zitten, zit er ja op!
bokken123 schreef:Hij had ook een goed passend zadel en de dierenarts zag niets.
Sanniej_ schreef:Hoi, Ik zal idd eerst je paard na laten kijken zo als iedereen zegt. Maar wat je idegeval nu voor jou veiligheid kunt doen is een halstertouw of beugelriem om zijn nek doen om je zelf evt vast te kunnen houden. En sja voorwaats drijven dat ie gewoon door moet lopen.
Maar ik vind ook zoals de rest dat je het paard beter eerst even na kan laten kijken.
Blue_Eyes schreef:Dan laat hem gewoon eens nakijken! Wie weet krijgt hij een zalfje of weet-ik-veel-wat waardoor hij ineens wel loopt omdat er gewoon iets mis was!
En dat terwijl het aan bod er ligt dat als de DA zegt dat er echt niks aan de hand is, de rekening voor haar betaald wordt........ BitchyWitchy schreef:Blue_Eyes schreef:Dan laat hem gewoon eens nakijken! Wie weet krijgt hij een zalfje of weet-ik-veel-wat waardoor hij ineens wel loopt omdat er gewoon iets mis was!
Ben bang dat je tegen dovemansoren praat.........En dat terwijl het aan bod er ligt dat als de DA zegt dat er echt niks aan de hand is, de rekening voor haar betaald wordt........
maras schreef:Als je zulke lichamelijke klachten hebt zoals jij beschrijft dan zou ik een heel braaf, lief, aardig en meewerkend paardje zoeken ipv een jong dier die je lastig door een moeilijke periode heen krijgt. In kan me niet voorstellen dat je vader perse wil dat je dit paardje blijft rijden met alle mogelijke gevolgen van dien?
Succes in ieder geval.
sabine1985 schreef:TS: waarom laat je je paard nou niet nakijken dan?
jij weet 100% zeker dat je paard niks mankeerd....
ik heb je gezegd: heeft het paard niks dan betaal IK de rekening.
dus....waar wacht je op???
maras schreef:Als je zulke lichamelijke klachten hebt zoals jij beschrijft dan zou ik een heel braaf, lief, aardig en meewerkend paardje zoeken ipv een jong dier die je lastig door een moeilijke periode heen krijgt. In kan me niet voorstellen dat je vader perse wil dat je dit paardje blijft rijden met alle mogelijke gevolgen van dien?
Succes in ieder geval.
coydog schreef:Neem aan dat je vader toch genoeg om je geeft om te laten ponderzoeken waarom dit paard zo doet, hij zal toch niet gaan wachten tot je echt je nek breekt.
Ik vind het een nogal typisch verhaal, dat je vader gemakkelijk is met het paard kan ik me voorstellen, dat zie ik bij boeren in de omgeving wel vaker, maar je dochter laten verongelukken
. Dan heb ik mijn antwoord al.
BitchyWitchy schreef:Hahaha....... Sabien, je aanbod wordt compleet genegeerd!!!! STel je voor dat het beesie toch wat mankeert