Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Geartsje93 schreef:Ja idd
wat ik nu ga doen is eerst
Straks de wedstrijden in!!![]()
Als het goed gaat leg ik mijn lot
iets hoger Naar L bijvoorbeelt
enzo doorr Goeie oplossing?!
Zal ik trouwens een laage neusriem halen met
een sperriempje miss helpt dat tegen die tong
of een tong lepel.?!
Mvg Geartsje!
p.s. sorry dat ik zo raar reageer maar
dan past dat antwoord niet bij mij thuis en ja
dan reageer is zo neem het me niet kwalelijk SORRY
X
Zazoo schreef:TS Op welk niveau rij je zelf?
Citaat:Het is niet toegestaan te gebruiken:
– een tonglepel wanneer gebruik wordt gemaakt van een stang en trenshoofdstel.

Claudia__ schreef:Ach het ene paard heeft meer aanleg voor de dressuur dan een andere, maar ik denk dat jij gewoon heel goed moet kijken naar je paardje of het niet te zwaar voor hem zou zijn (als ie er al aanleg voor heeft, weet niet hoe zijn gangen zijn?). Goed dat je een goede instructrice hebt, maar als heb je nog zo'n goede instructrice als je paard het niet aankan dan is het gewoon game over.
Ik ben ook wel benieuwd naar foto's eigenlijk.
Maar als je per se Z wilt worden, waarom koop je dan niet gewoon een goede KWPN-er?
en toe kwam ik deze tegen en zo op het eerste gezicht werd ik verlieft op haar dus ja daarom liet ik haar daar ook niet staan!!
) die je een hoop kunnen vertellen en adviseren.Waarom wil je de tölt eruit rijden? Het is een heerlijke gang en ik wou dat die van mij het kon! Probeer hem/haar anders hulpen aan te leren zodat hij het alleen nog doet als jij het wilt.Pffff....is het toch nog een heel verhaal geworden
Noah2006 schreef:NEE!
Je hebt haar dus zelf gekozen begrijp ik? En dan nu gaan zeuren..
Waarom ga je niet eens met je paard naar de tandarts, het is ook een uiting van ongenoegen de tong uitsteken (ZIE ARTIKEL). Misschien heeft hij ergens pijn in de mond. Ik zal hem toch eens laten onderzoeken/ keuren of het paard helemaal gezond is door een dierenarts voor je allerlei apparaten gaat kopen als je de oorzaak niet weet.
jodi schreef:Het beste wat je kan doen,is snel deze debiele töltende draver teruggeven aan je ouders en een olympies top paard eisen!
Een schop onder je k*** heb je nodig!!!
randie schreef:Ik weet niet hoe oud je bent, maar wat ben jij een gruwelijke dramaqueen
Je vraagt iets, je krijgt antwoord ( wat je misschien niet wil horen)
en dan reageer je zo....? beetje onbeleefd
Pikeur schreef:En vergeet niet te genieten heLukt iets niet, gewoon even een stapje terug, is heel normaal, niet gelijk de moed in je schoenen laten zakken.
Delaja schreef:Mijn meisje is in een maand van in draf jagend en niet op de hoefslag lopend paard veranderd in een super braaf rijpaard die netjes op de hoefslag loopt, normale arbeidsdraf loopt en ook gewoon in galop aanspringt, ook met losse teugel. Misschien heb jij wel een heel talentvolle draver, dat zou zomaar kunnen.
olala schreef:haah ,idd een dramaqueen
trouwens geloof ik ook niet dat je ambetant hengsten hebt ingereden..misschien wel een shet!
hengst...ruin..merrie? maakt niet uit ! ze kunnen allemaal even moeilijk zijn..
ik vind je een beetje penny
Euhm Sorry?
Waarom zou je dit niet kunnen geloven?
Als je op een Stal hebt gestaan waar mensen in je geintresseerd zijn, om je kwaliteiten hoeft dat niet te betekenen dat het een shet ofzo moet zijn geweest..
Rian1984 schreef:Sorry... maar ik vind dit te Penny klinken....
Het doet er niet toe of je paard het kan.. jij moet het kunnen.. en als je goed je best doet... kan je je paardje vast een heel eind door rijden!
Succes