Hoe pakken jullie dit aan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:51

Ik denk dat het wegcrossen steeds minder zal worden, hij krijgt waarschijnlijk meer vertrouwen in jou en het rijden en zal dus minder vluchtgedrag vertonen. Toch denk ik dat hij het af en toe nog zal proberen, als er iets veranderd oid, waardoor hij onzeker wordt.
Dit is dan ook weer de reden dat hij beter reageert als jij rustig blijft dan als je hem probeert met strenge hulpen terug te krijgen, als jij het rustig en vriendelijk probeert op te lossen zal hij eerder het vertrouwen in je krijgen dan als je dat met strenge hulpen probeert. (maar dat had je zelf denk ik ook al wel door).
Wat kan het dan trouwens een geweldig fijn paard zijn he?

Succes en tot morgen!

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 10:21

Natasha"]
[quote="Tiko schreef:
Hmmm...even iets rechtzetten. Wat Navy schreef heeft zij NIET verzonnen, dat is wat Simone ons altijd verteld heeft. Dat was ook de reden dat ze hem niet terugdeed toen het niet ging, ze vond het zielig als hij voor de zoveelste keer weer terug moest.

Als dit verzonnen/verkeerd begrepen is, is dat bij simone gebeurd, zij heeft ons dit verteld.

Ik geloof je.
Het is nl niet het eerste wat Simone verzint!
[/quote]

dit heb ik idd zelf gezegt,maar I'm sorry dit is echt wat ik gehoord heb of dacht gehoord te hebben.ik dacht echt dat jordy meerdere malen verkocht is,daarom vondt ik het ook zielig blablabla
Op de rest ga ik verder niet in daar hebben wij het toen al uitgebreidt over gehad.
Alice succes ermee,ik heb je een pb gestuurd.