na geboorte kind niet meer kunnen doorzitten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kingsley2

Re: na geboorte kind niet meer kunnen doorzitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:47

(En de vrouwen in kwestie weten zelf wel wat goed voor ze is en wat niet. Als je onzeker bent zoals jij moet je gewoon lekker 9 maanden op de stoel gaan zitten afwachten.)

ik ben niet onzeker ik neem gewoon geen risico!!!
Paardijden is voor mij een hobby, en de andere dingen zijn helaas verplichtingen maar daar doe ik ook voorzichtig bij.
En als we ooit een tweede kindje krijgen zal ik ook zeker niet gaan rijden er zijn genoeg andere leuke dingen die ik kan doen met mijn paardje met hulp van mijn man en mijn vriendin.

Ik heb tot het laatst heel hard gewerkt terwijl ik achteraf met zwangerschapsvergifteging liep en in het ziekenhuis terecht kwam. toen ik overtijd was kwamen ze erachter dat ik acute zwangerschapsvergifteging had terwijl ik s'ochtends dus nog domweg mijn heel huis van boven naar beneden heb gedaan. Was achteraf totaal niet slim want er had dus van alles kunnen gebeuren.

Maar ik ga stoppen met deze discussie want de topic gaat hiet helemaal niet over.
Maar ieder heeft zijn eigen mening en ik doe wat ik het beste vind voor mijn kind ik heb zelf ook geen slime dingen gedaan zoals hard door blijven werken. maar ik vind het toch een groot risico paardrijden. in de toekomst let ik in iedergeval beter op mijn gezondheid.