Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga vandaag mee met mn zusje, kijken..
siko schreef:Wat bij mij ook goed helpt is gewoon ongeneerd keihard zingen, maakt niet uit wat (hoewel bij mij vaak op een grote paddestoel vaak voorbij komt zetten) onbewust laat je je spanning zo ook varen, mijn ervaring.
Succes Kimmels

En het hielp echt. Eén hand los, en die afwisselen met de ander. Binnenkort weer stukje verder. Helpt echt! 
daily_girl schreef:Ken het probleem ook.. Ik ben er nu 5 maanden geleden vanaf gevallen, doordat ze ergens van schrok, we waren in volle galop..
Toen ik eraf viel, kon ik bijna niet lopen, na zo een tien minuutjes ging het wel weer zei ik.. Ben ik terug erop geholpen, nog 5 minuten doorgehobbeld.. Maar was niks.. Ik ben pas na een paar weken naar de dokter gegaan omdat ik pijn bleef houden hele erge.. Bleek dus dat mn bekken genkneusd Waren.. Heb er nu nog last van.. Maar mninder.. Nu wil ik zoooo graag weer paardrijden.. Maar ben bang.. Stap en draf, zou ik wel aankunnen.. MAar ben vooral bang voor galop..