Gefeliciteerd, echt geweldig!Volgende keer weer!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd, echt geweldig!
)
) stond dat ik heel erg ontspannen zat en daardoor het paard zo ontspannen liep, ik heb zelf helemaal niet het idee gehad dat ik ook maar op een deel van de proef lekker ontspannen zat (heel vervelend is dat)
)
maar niks hielp. Ik dacht dat het probleem bij mezelf lag. Tot dat de eigenaar een keer niet mee was, naar de Kampioenschappen nog wel, en ik de sterren van de hemel reed. Toen kwam ik er achter dat het door de eigenaar kwam, die veroorzaakte de stress.
ramoontje84 schreef:Hoi Montyjansen,
dank je voor je reactie. ik ben het helemaal met je eens maar mijn pa is niet de makkelijkste om mee om te gaan en om dit soort problemen mee te bespreken. Hij weet ALLES beter. Hij hoort me wel als ik iets zeg, maar hij luister niet. Zelf rijdt hij nooit op mijn paard, 15 jaar geleden heeft hij ooit eens op een manege wat lessen gehad. Nooit echt gereden dus. En idd iedereen is chagrijnig, heel de stemming is down omdat hij kwaad is. En ik doe serieus zo mijn best!! Dat vind ik het ergste. Ik doe er werkelijk alles aan. En steeds krijg ik commentaar.
Je hebt me wel wat stof gegeven tot nadenken ja!
Bedankt.
Iedereen die al gereageerd heeft trouwens bedankt voor de goede tips

Hij gaat gewoon mee en dan gaat hij lekker in de kantine zitten en ook kan hij gerust in de bak komen kijken naar zijn eigen paard, tijdens de proef
wel grappig, want hij heeft zijn eigen paard nog nooit echt 'zien lopen'. Hij moest altijd voorlezen!
neem je vader gewoon mee en laat hem op zijn ademhaling letten desnoods door je moeder laten controleren jullie kunnen het.
Ik ben afgelopen weekend weer gaan rijden. Helemaal op 'eigen houtje' zonder commentaar bij het losrijden van mijn pappie. Hij had voor het eerst de proef live gezien en vond dat ik super gereden had!! Hij was echt heel tevreden en was echt trots!! De beoordeling viel enigszins tegen maar dat geeft niks. Ik heb fijn gereden en een leuke dag gehad, zonder gemopper. 
wel vervelend hè, als je zo met je ouders om moet gaan
maar ja het verbetert de sfeer èn de prestaties! Lalidan schreef:Wat goed trouwens van je vader dat hij zijn mond kan houden!!!
Maar echt mopperig is hij gelukkig niet.