Heel veel mensen zouden dit paard al heel snel weg hebben gedaan zonder echt te kijken waarom dit paard zo doet. Paarden worden niet gemeen geboren maar gemaakt en idd grote kans dat hij pijn heeft.
Ik zou hem goed medisch na laten kijken en als dat opgelost is of dat dat het niet is, beginnen met grondwerk. En dan steeds verder gaan tot jullie band zo sterk is dat hij jou vertrouwd.
Heel veel succes ermee.
ik ging gewoon rustig aan rijden en een beetje vragen op een gegeven moment kwam hij naar beneden en ging hij heel braaf lopen, ik helemaal blij natuurlijk toen ging ik kijken of het ging om hem een beetje los te maken in rug en nek met een beetje stellign rechts ging goed en bij links ging hij zijn hoofd heel raar kantelen, hij zat daar nogal vast maar naar een paar keer stellen ging het al beter.
hij liep hakkerig met een been en wou neit draven dan ging hij in galop en ging je van galop naar draf ging hij stappen, de oren waren behoorlijk in de nek en ik voelde hem echt hakkerig lopen onder me, ook mijn oom (die per toeval hier was en die heeft geen verstand van paarden) zei dat hij raar liep met zijn linkervoor en achterbeen

het is mijn eerste paard,