Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Kinee_ schreef:Vreselijk is dit gevoel he? Het gevoel dat je jezelf moet 'bewijzen' op je stal? Dat het Paard absolúút niet doet wat je wilt en dat als je er af stapt denkt; 'Was dit het nou weer? Waarom vond ik het niet leuk'? Ik heb ook zo'n vreselijke periode achter de rug.
Maar toen kwam de zomer (nouja... Voor zover er hier in Nederland zomer is geweest!) en konden we lekker naar buiten samen. Lekker alles vergeten, geen gezeik van iedereen op stal, geen gevecht onder het rijden maar lekker sámen zijn. Genieten van elkaar in plaats van vechten!
Heb je dat ook al geprobeerd met je Paard? Lekker naar buiten? Crossen? Door de bossen in keiharde draf draven? Alles vergeten?
Ik vind het heel sneu voor je! Echt waar!
Je krijgt goede tips hier, in dit topic! Hopelijk helpt het wat!!!
Sterkte ermee.
. Gaat heus goed komen, doe lekker een tijdje waar je zelf zin in hebt, dus als jij die cross wil doen, lekker doen!! Succes met je wedstrijdje en je cross!! En vooral, Have Fun! 
panache schreef:Vandaag eerst me paardje gepoetst en even vrijheid dressuur gedaan, hem leren stoppen op hóó en beloning met koekje als hij me braaf in de bochten volgde.
daarna ben ik hem voorzichtig overal gaan aanraken, uiteindelijk mocht ik zachtjes bij z'n oren komen..
toen hebben we gereden, lekker ontspannen aangedaan en me instructrice heeft weer beetje moed bijgepraat
na het rijden de manen getrokken, en een stukje door het bos gelopen met hem daar mocht hij lekker grazen..
toen hem zijn brokken gegeven en in de wei gezet..
't gaat de goede kant op.
morgen hebben we een onderlinge wedstrijd.
gr.
Gelukkig maar dat je het weer ziet zitten. Trek je gewoon niks aan van anderen bij je op stal, das alleen maar jaloezie in mijn ogen hoor! Geniet gewoon van je paardje. Dat is toch het allerbelangrijkste, dat jullie het samen naar jullie zin hebben? Waar of niet??
Kinee_ schreef:Jeetje fijn om te horen zeg.. Wat supergoed dat je er ook daadwerkelijk wat aan doet. En ook fijn om te horen dat je wat aan mijn berichtje had!
Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan met je onderlinge wedstrijdje?
Succes met alles hé! Als ik dit zo lees dan komt dat echt wel helemaal goed!
..
dus ben zéer blij deze dag was boven me verwachtingen..
Ga zo door, en blijf lol houden!! Groetjes 

gewoon doorgaan en genieten van je paardje ^^
En dit is zeker iets om nooit meer te vergeten!