Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DeniseES schreef:Nou, dan vind ik het maar raar dat dit verhaal verzonnen zou zijn... Of de TS weet het zelf niet en doet alsof ze een klasgenootje heeft dat op de enter rijdt (weet ik niet, zou kunnen, zou ook niet kunnen)
Maar dit is toch geen verhaal wat je voor je lol verteld? En het is nog erger dat het ook daadwerkelijk in de wereld gebeurd...
een flinke discussie, daar kan je vaak nog veel van leren)
Heel Bokt is het er wel over eens dat dit gewoon niet kan. En terecht.
DeniseES schreef:Hihi, idd een beetje raar dan... Je kan ook met normale topics aandacht krijgen, en daar leer je nog wat van ook (een reltopic is betereen flinke discussie, daar kan je vaak nog veel van leren)
).
+ als je wedstrijden rijdt is het logisch dat het paard al lang geleden ingereden is...

Ilsex schreef:Dit is inderdaad niet normaal, een vriendin van mijn en daar haar nichtje van en daar weer een vriendin van die rijden ze dus ook al met 1 jaar in, ik vind het echt niet normaal. en ze rijden er wedstrijden mee en met hun 3e worden ze verkocht met prijzen op hun naam. Maar ik vind het absoluut niet kunnen !