op een 1 jarige zitten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DeniseES

Re: op een 1 jarige zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:27

Nou, dan vind ik het maar raar dat dit verhaal verzonnen zou zijn... Of de TS weet het zelf niet en doet alsof ze een klasgenootje heeft dat op de enter rijdt (weet ik niet, zou kunnen, zou ook niet kunnen)

Maar dit is toch geen verhaal wat je voor je lol verteld? En het is nog erger dat het ook daadwerkelijk in de wereld gebeurd...

sol__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:38

Nou ik vind dat egt nii normaal hoor.
Ik vind het zwaare dierenmishandeling!!!
Ik weet nii of ze wil dat ie naar het slachthuis over een paar jaar gaat maar als ze het wil moet ze zo door gaan !!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:45

Vooral zo doorgaan.. kan ze ieder jaar een nieuw paard kopen omdat de vorige de prak in is gereden... Boos!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:50

DeniseES schreef:
Nou, dan vind ik het maar raar dat dit verhaal verzonnen zou zijn... Of de TS weet het zelf niet en doet alsof ze een klasgenootje heeft dat op de enter rijdt (weet ik niet, zou kunnen, zou ook niet kunnen)

Maar dit is toch geen verhaal wat je voor je lol verteld? En het is nog erger dat het ook daadwerkelijk in de wereld gebeurd...

Zijn al genoeg rare verhalen geschreven o.a op bokt,dus ik kijk er echt niet van op.
Rare manier van aandacht vragen is het Gestoord

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:52

Hihi, idd een beetje raar dan... Je kan ook met normale topics aandacht krijgen, en daar leer je nog wat van ook (een reltopic is beter Knipoog een flinke discussie, daar kan je vaak nog veel van leren)

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 17:01

Nou van dit soort "discussies" valt vaak weinig te leren hoor. Knipoog Heel Bokt is het er wel over eens dat dit gewoon niet kan. En terecht. Haha!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 17:02

Ja, maar daarom zei ik ook 'met normale topics'

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 18:40

DeniseES schreef:
Hihi, idd een beetje raar dan... Je kan ook met normale topics aandacht krijgen, en daar leer je nog wat van ook (een reltopic is beter Knipoog een flinke discussie, daar kan je vaak nog veel van leren)

Dan snap ik het dikgedrukte niet echt?

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:16

Nou, als je een normaal topic opent over iets wat je wilt weten, of iets wel of niet kan (met een normale vraag dan), dan krijg je echt wel genoeg discussies en aandacht... Ik snap dan niet dat er dan iets verzonnen moet worden... Iets duidelijker?

En als je dan 2 kanten hebt, de ene helft vind iets en de andere helft ook (dat is makkelijk bij discussies) geven ze argumenten en kan je zelf bekijken wat je er van vind na de discussie gevolgd te hebben en kan je je eigen mening vormen

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:45

Tsja. Dat bedoelde ik ook zo'n beetje. Maar ik snapte jou ook wel, vond alleen die ene zin er zo krom staan dat ik hem niet snapte (snap die ene zin trouwens nog steeds niet Haha! ). Tong uitsteken

dancerstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:50

als dit waar is vind ik het egt erg voor het paard arm ding Huilen
als ze hier mee door gaat word haar fries niet oud vrees ik
of het is iemand die aand8 vraagt Slapen

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:51

Ik zou als ik zoiets zag degene grof gezegt van dat arm beestje afstampen en haar verrot schelden .

Eerder denk ik zelf dat ze liegt en dat ze wil opscheppen.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:22

Arm beest, krijg al pijn in mijn rug als ik het lees.... dat is dus echt slecht!

Edit: kan inderdaad best zijn dat ze opschept ja, dat ze denkt dat ze heel wat is als ze dat zo kan vertellen... Slapen

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:55

Begrijp me niet verkeerd,ik zou het zelf ook nooit in het hoofd halen op een jaarling te kruipen of er al mee beginnen werken,maar als het inderdaad om meisjes van 12 à 13 jaar gaat en ze gaan er een keertje opzitten denk ik toch niet dat het beestje er zo van zal afzien.Dan bedoel ik wel:één keertje er gewoon eens opzitten en ook niet meer dan dat(niet rijden of werken).Begrijp er ook het nut niet van,maar misschien bedoelde ze zoiets wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 22:37

Ik hoop echt dat je dit als een grap bedoelt.

tirza_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:49

arm paard !

Suus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:14

Dat dit niet kan begrijpt iedereen....
Maar wat dacht je van een meisje dat met een pony van 2,5 jaar een wedstrijd rijdt? Dit mag dus volgens de regels van de KNHS. Die pony werd in september 3 en het jaar dat je paard drie wordt mag je wedstrijden rijden... Het was maart, over dierenmishandeling gesproken...

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:17

Verdrietig + als je wedstrijden rijdt is het logisch dat het paard al lang geleden ingereden is...

anikabos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:07

echt niet normaal! je kan een enter echt nog niet gaan beleren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:52

Er op zitten is natuurlijk nog niet gelijk beleren. Maar ook een keer er op zitten is gewoon hartstikke fout.

aimeetjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:12

het is egt heel slecht voor de rug en benen Boos!
nooit doen, ik kan owk nog niet op mijn belg van 2 gaan zitten, daar heb ik helemaal naar geïnformeerd, dus een fries van 1 is egt heel slecht Boos!

Carretje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:15

dat kind is gestoord
laat haar maar dit topic zien !

jaarlingen horen gewoon lekker in de wei te zijn tussen zijn vriendjes,

als de pony 2 jaar is kan ze misschien soms beetje longeren maar ook niet elke dag,

lisanne112

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:25

hoihoi

ik vind het gewoon niet normaal dat je op een een jarige gaat zitten. en al heeft haar nicht ofzoiets een fokkerij en ze daar komt en met 5 friezen enzo moet je toch echt wel weten dat je niet op een een jarige mag zitten vind dit wel heel erg . !!

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:27

Dit is inderdaad niet normaal, een vriendin van mijn en daar haar nichtje van en daar weer een vriendin van die rijden ze dus ook al met 1 jaar in, ik vind het echt niet normaal. en ze rijden er wedstrijden mee en met hun 3e worden ze verkocht met prijzen op hun naam. Maar ik vind het absoluut niet kunnen ! Verdrietig

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:34

Ilsex schreef:
Dit is inderdaad niet normaal, een vriendin van mijn en daar haar nichtje van en daar weer een vriendin van die rijden ze dus ook al met 1 jaar in, ik vind het echt niet normaal. en ze rijden er wedstrijden mee en met hun 3e worden ze verkocht met prijzen op hun naam. Maar ik vind het absoluut niet kunnen ! Verdrietig

Kan helemaal niet, dus je bent in de maling genomen Tong uitsteken