Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LisaxFalco schreef:Het licht ook aan mijn ervaring. maar kom maar eens kijken naar mijn "piste". Ik ga ook nieuwe instructrice zoekn.
Citaat:mijn instructrice is gewoon een meisje (26jaar) van op stal en wou me les geven (ze werkt bij ludo phillipaerts) dus dacht ik dat ze er wel iets van zou kennen -> niet dus. Hopen dat ik iemand vind.
mijn instructrice is gewoon een meisje (26jaar) van op stal en wou me les geven (ze werkt bij ludo phillipaerts) dus dacht ik dat ze er wel iets van zou kennen -> niet dus. Hopen dat ik iemand vind.
LisaxFalco schreef:Heb sinds 2 maanden een eigen paard.
Hij is 9 jaar en heeft een jaar stilgestaan. Nu rij ik hem al iets meer dan een maand. Maar het rijden verbetert er niet op! Hij slaat met zijn hoofd, wil niet links galoperen, staat bijna bij ieder hoek stil,... Ik kan er echt niet meer tegen! Wat moet ik doen. Ik neem les maar het verbeter echt niet! Ik rij iets meer dan 1 jaar.
omdat hij al niet voorwaarts wil. Het elastiek zal zeker remmend werken. Want wanneer hij z'n hoofd "omhoog" gooit en dus tegen het elastiek aan komt, zal dat en ruk(je) in de mond geven.lijkt me dus vrij duidelijk of niet? Citaat:ok jullie zien iemand die een jaar rijd volgens mij als iemand die nog niks kan.