buitenrit, paard(op ijzers) wil niet meer over spoor.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evabokker

Re: buitenrit, paard(op ijzers) wil niet meer over spoor.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 15:33

als er net een trein langs is geweest staat er nog beetje spanning op het spoorrails... als je vlak daarna dus met je paard met ijzers onder eroverheen gaat kan het paard kleine schokken krijgen, grote schokken zijn het niet, maar ze voelen dat het nog geladen is...
als je over het spoor wil met een paard met ijzers onder moet je proberen niet vlak na een trein over te steken.

Lotte29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:38

Jolliegirl schreef:
wat_nu schreef:
hmmm... moeilijk hoor... Hoe dan ook probeer m er eerst maar weer eens over te krijgen en dat lijkt me nog niet zo eenvoudig, want hij heeft zich duidelijk iets in zijn hoofd gezet. Misschien met een ander paardje voorop?

er is nog 1 overgang waar ze tot voorheen wél overheen ging.. maar dat probeer k momenteel ff niet.
ik laat het even voor wat het is.
bekijk de andere kant van drenthe eerst wel Knipoog

Vervelend Knipoog

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 22:40

niet vlask na de trein oversteken is geen optie.. dan kan ik echt wachten , of hopen dat k op een juist moment kom.
ze begint er nu een spelletje van te maken, ze wil het erf amper af.. en viaduckten zijn opeens eng, auto's die stilstaan zijn eng.
.

spoor laten we voorlopig achterwege,. eerst gaat de eigenarese eens mee om te zien wat ze doet, en dan verzinnen we een oplossing. zij kent het paard natuurlijk door en door, en als zij ziet enw eet dat het een spelletje is zullen we haar toch even moeten aanpakken.
want dit gaat van kwaad tot erger