Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

De manier waarop ik haar tot stilstand gekregen heb verdiende geen schoonheidsprijs, net als het uitzitten niet
maar goed ik ben wel blijven zitten en wat kon dat beest na die tijd lopen
]voor ik het weet is het sl gestopt of lig ik er naast
MISTRAL94 schreef:Mijn voorkeur gaat wel degelijk uit naar staan in de beugels. Maar de laatste bokpartij van mijn jonge merrie had ik weinig te willen dan te zitten. Ze sprong namelijk eerst 5 meter opzij (zodat je er lekker naast gaat zitten) om vervolgens een bokpartij weg te geven. Ik was mijn beugels kwijt en kon dus alleen nog maar gaan zitten en hopen dat ik het uit zou zittenDe manier waarop ik haar tot stilstand gekregen heb verdiende geen schoonheidsprijs, net als het uitzitten niet
maar goed ik ben wel blijven zitten en wat kon dat beest na die tijd lopen
Japke_Z schreef:Kont in het zadel, ontspannen en altijd blijven lachen(...)

Zitten was bij die een ramp tijdens zijn rodeorondje! aslan schreef:ik merk het meestal niet eens als er een paard okt (is dat heel erg?)

VeerenAshley schreef:En wat doen jullie met een paard dat eerst van voor omhoogkomt, vervolgens de kont de lucht in gooit en daarna van die rodeobokken met bolle rug geeft?
(Ik zelf doe in ieder geval niet het goede, zoals ik helaas een aantal keren heb mogen ondervinden)
en heb alles al geprobeert