Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) , en daarin staat de manier die ik ook had genoemd
de benen op commando op laten tillen en dit na elkaar opvolgen. Er staat in dat het goed is voor een paard, omdat het paard zijn achterhand meer activeert en een goede coördinatie (jeetje wat een woord
) met zijn benen heeft.... girlchat11 schreef:Zou het me een haflinger ook kunnen?? Maandag had ik les en we gingen heel eerg verzamelen En op een gegeven momend danste het zo erg dat ik zoiets had van toch maar ff kijken of ze de piaff doet. Maar ik drufde niet te kijken omdat ze dan waarscheinlijk zou terug vallen. Maar dat was echt al een super gevoel.
girlchat11 schreef:Maar waarom zou ze het dan niet kunnen?? Omdat ze een haflinger is?? Wat is daar dan anders aan dan menig ander paard dat bijvoorbeeld een kwpner?? Vraag het me alleen af hoor. Hebben ze er de bou niet voor ofzo??
Maar als je paard gewoon minder snel loopt, maar nog steeds vooruit gaat is het niet een piaffe..Piaffe is het pas als jij het ook vráágt , en bovendien heb je er behoorlijk wat training voor nodig om de juiste piaffe onder het zadel te krijgen 
Maar gewoon ik vroeg het me dus af.
girlchat11 schreef:Maar waarom zou ze het dan niet kunnen?? Omdat ze een haflinger is??
Zit idd heel lekker
xLsza schreef:Ik rijd sinds kort een paard bij dat voor een deel arabier is en die wordt soms behoorlijk heet.. Laatst schrok hij weer ergens van en toen moest ik m heel erg verzamelen van mijn instructeur.. toen deed ie nu ik er over nadenk ook een piaffe.. :o Zit idd heel lekker
girlchat11 schreef:waar kan je die kopen dan?? en heo duur is die??
4,95