Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sammie_44 schreef:Ik denk dat jullie zeer veel begeleiding moeten zullen krijgen bij het omgaan van dit paard of gewoon een rustig paard kopen die niet erg dominant is.
Het is gewoon een dominantieprobleem die jullie niet afstraffen en het paard dus bij wint en wat zeer gevaarlijk voor jullie kan gaan worden wanneer jullie hem niet even heeel goed op zijn plaats weer zetten..
Veel succes.
Cayenne schreef:Tallie_Ho, zo te zien dachten wij er op de minute na precies hetzelfde over

marleen_usar schreef:dus vertel mij niet hoe je een probleem op lost.
.
! Is hij energiek van het voer zal hij hoogstens wat rare sprongen maken aan de lijn en een sprint trekken, ze gaan jou niet 'aanvallen' van een beetje teveel energie. marleen_usar schreef:Dat steigeren dat is willen spelen met degene die hem wil longeren, daar zijn we ook achter gekomen.Hij gewoon nog erg speels, en dat mag als je 5 jaar bent.Ik heb een mishandeld veulen groot gebracht en afgericht dus vertel mij niet hoe je een probleem op lost.