Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Zou niet weten hoe ik een blije pony moet straffen en hoe ik hem dit zou moeten afleren....zucht in de berm stappen en als ie gaat galloperen terug nemen en dan weet stappen.....ja dat doe je 1-3 keer en dan ben je het zat dan rukt ie teugels uit je handen of hij staat zonder pardoes stil....gaat achterwaarts lopen ....vreselijk hard schrapen maar dan wel bv in een modderplas...................gooit zich tegen een boom aan......... steigern en steeds hoger tot ie zich laat omvalllen.......ik kan nog wel door gaan misschien moet ik een boekje schrijven...
Dus ik draaf dan liever ff of een hang-galopje maar ook dan heeft ie streken.........
tita schreef:runningkawa in jouw profiel staat een leuk paard met stang en trens gelukkig doet zo'n bit niet pijn
klomp schreef:tita schreef:runningkawa in jouw profiel staat een leuk paard met stang en trens gelukkig doet zo'n bit niet pijn
deze wordt prima gebruikt dus ik snap je punt hier niet helemaal?????
bovendien snap ik je eerdere punt ook niet...je vraagt, wij geven antwoord..en vervolgens is het allemaal niet zo...
avanti4ever schreef:@tita misschien ietsvaker gaan doen??? ennietaanvallend bedoeld hoor maar kan t zo zijn dat je pony jou spanning voelt als jij de berm nadert??? en hij dan denkt jippie??
succes ermee...
*echt sjoppen*