Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hoe kun je bij een gewoontedier nou zeggen, loop jij het eerste jaar maar lekker, op de kop, of hoe je ook wil, en daarmee krijg je dus de verkeerde bespiering, en vervolgens na een tijdje ( als het boekje zegt dat ie oud genoeg is) zeg je zo, en nu op het achterbeen.
Dat kan niet, als ruiter ben je de fysio van je paard, en het opbouwen begint met de eerste dag dat je er op zit.
Pipo schreef:Het proces duurt erg lang, en daarom moet je direct beginnen met het trainen ervan, ik zeg niet dat een 3 jarige al op die 50-50 loopt, maar je traint hem, zodat ie het later wel doet.
Lovely schreef:Even back on topic. Over het makkelijk praten over geslotenheid en de achterhand aan het werk zetten wil ik nog kwijt dat ik vind dat heel veel instructeurs er erg makkelijk over doen ook nog. Hoe vaak hoor je dergelijke loze kreten niet tijdens een les?
Lovely schreef:Even back on topic. Over het makkelijk praten over geslotenheid en de achterhand aan het werk zetten wil ik nog kwijt dat ik vind dat heel veel instructeurs er erg makkelijk over doen ook nog. Hoe vaak hoor je dergelijke loze kreten niet tijdens een les?
UniferB"]
[quote="Lovely schreef:Even back on topic. Over het makkelijk praten over geslotenheid en de achterhand aan het werk zetten wil ik nog kwijt dat ik vind dat heel veel instructeurs er erg makkelijk over doen ook nog. Hoe vaak hoor je dergelijke loze kreten niet tijdens een les?