Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ik snap wel wat je bedoelt en weet wel dat jij de 2e dag gelijk al buiten op uit ging.. maar simpel : dat durf ik niet de tweede dag.. En ik moet eerst dat vertrouwen Hebben..
dat doe ik liever...
dat zei ditchie..
ditchie schreef:Ik kan me voorstellen dat je nog niet gelijk de 2e dag met je nieuwe jonge paardje naar buiten wil. Voor je gevoel wil je hem wel kunnen aanvoelen wanneer je dus weet wanneer er iets komen gaat. Persoonlijk zou ik ook niet gelijk de 2e dag met een net zadelmak paard de weg op.
En ik weet niet precies hoe je dat met tessa hebt gehad want toen kende ik je nog niet zo goed..
Maar ik denk dat jij zulke dingen net ff sneller doet als ik.. !;) heb ik ook respect voor haha!
die windmolen is niet leuk idd :S ben ik ook eens langsgeweest..
maareh.. ondanks dat durf je dingen snel aan ! Evelyn91 schreef:Idd da'z waar..die windmolen is niet leuk idd :S ben ik ook eens langsgeweest..
maareh.. ondanks dat durf je dingen snel aan !
lotjj92 schreef:haha.. ach ik kan niet zeggen dat ik niet bang ben.. als ik langs ene windmolen moet als de zon schijnt krijg ik aardig de rillingen.. en tsja verleden vergeet je niet eh!
Ik moest er snel op hè toen we langs de windmolens moesten. je gunt me veel.
haha nee geintje. Karoliefje schreef:lotjj92 schreef:haha.. ach ik kan niet zeggen dat ik niet bang ben.. als ik langs ene windmolen moet als de zon schijnt krijg ik aardig de rillingen.. en tsja verleden vergeet je niet eh!
Zie je maar weer dat ik dat wél durfIk moest er snel op hè toen we langs de windmolens moesten. je gunt me veel.
haha nee geintje.