Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Foresttravel schreef:zeg bonjo (irritant naam etzelfde als naam vand e pony) tis de bedoeling dat mensen anoniem blijven, dus geen namen gebruiken. .
carlijn83 schreef:Als je hier een vraag steld zoals de TS dan krijg je tips en adviezen.
Doe daar iets nuttigs mee ipv het allemaal in de wind te gooien want dan houd het wat mij betrefd op.
Foresttravel schreef:carlijn83 schreef:Als je hier een vraag steld zoals de TS dan krijg je tips en adviezen.
Doe daar iets nuttigs mee ipv het allemaal in de wind te gooien want dan houd het wat mij betrefd op.
en wat bedoel je hier eigenlijk mee?
Simmie schreef:Gaat lekker hier.
Vriendelijk verzoek om elkaar in zijn/haar waarde te laten.
Tips/adviezen die hier gegeven worden zijn goedbedoeld en om de TS te helpen. Wat de TS daar mee doet of niet doet is haar zaak.
Ieder heeft zo zijn eigen methoden om met paarden om te gaan. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden!!
sandra1986 schreef:t lijkt mij dat deze ponny geen respect heeft ofwel vertrouwen in mensen. respect dwing je niet af en vertrouwen ook niet. ik zou zeggen, ga leuke dingen met hem doen. maar wees consequent. ik doe altijd bjit je mij dan bijt k terug dreig je mei dan dreig k trug ma k zal haar nooit zomaar slaan.
veel succes en kijk uit dat het niet gevaarlijk word. viligheid bovenalles en wees nooit lang boos doe net alsof je gek bent. dan komt het naar mijn ervaringen wel goed met hem
amondi schreef:Foresttravel, die toon van jou is nog steeds hoogdravend en betweterig!

Citaat:.Imo zegt 17 jaar op 't paard zitten en ervaring hebben met probleem paarden genoeg over iemand die niets wil aannemen van anderen...... (ook al is het een vriendin daarvan)
amondi schreef:.Citaat:.Imo zegt 17 jaar op 't paard zitten en ervaring hebben met probleem paarden genoeg over iemand die niets wil aannemen van anderen...... (ook al is het een vriendin daarvan)
Foresttravel rijdt geen paard( bekijk alle berichten) zijn vriendin( die het uit heeft gemaakt ) misschien.
Citaat:het paard heeft de afgelopen tijd een erg aandacht te kort gehad omdat ik zelf erg druk was met mijn study en mn nieuwe (net zadelmakke) paard en hem disipline bij brenege heeft na mijn menig geen nut...hij is nu 10 jaar en is altijd super braaf geweest in de sport nu willen we hem bij brengen dat buiten de bak ook leuk kan zijn en jij wil nu zeggen dat ik dat door straffen moet doen?? en ik geef zelf nu ook paardrij lessen en mijn manier is dat je op een paard vriendelijkere manier ook veel dingen kan berijken anders was ik toch nooit met een onbeleerde pony op M dressuur gekomen?