Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
intentions schreef:iedereen heeft zijn eigen mening maar ik vind het egoistisch als je niet verder komt met je paard dat je hem inruild dan gaat het puur om je zelf en dat het paard voor je heeft gewerkt en liefde heeft gegeven dat maakt allemaal niet uit..!!
en wanneer klikt het niet tussen een paard en een mens dat ligt 9 van de 10 keer bij het karakter van een mens.(want als het paard niet naar jou wensen is dan klikt het niet)
als je een paard liefde geeft dan komt die band vanzelf wel en bij de 1 duurt het langer als bij de ander.. dus wanneer kan je zeggen dat het niet klikt na een week, een maand, een jaar, een paar jaar ... het is hetzelde als bij mensen wanneer mag je iemand wel en wanneer mag je iemand niet..!!
ik vind dat mensen altijd zo makkelijk denken.. je gunt het zo een beestje tog niet om van de 1 naar de ander doorverkocht te worden want zo gaat het wel bij jullie begrijp ik ...
intentions schreef:ik zeg ook niet dat ik alle redenen van verkoop afkeur tuurlijk als je er bang voor bent oke logisch maar niet omdat hij niet naar jou wensen loopt , of oud is ,ziek enz (1)
ik zit al bijna mijn hele leven in de paarden wereld dus ik weet dondersgoed hoe het eraan toe gaat ...wat ik heel jammer vind..!! (2)
maar ik heb zoiets van je koopt een paard het klikt en opeens zint hij je niet meer om de een of andere reden en ja er word en nieuwe gekocht ..zo makkelijk ben je ook niet met je honden ,katten,kinderen etc. maar waarom wel met je paard..!!omdat hij niet presteerd op het niveau dat je wilt.. miss ligt het niet aan het paard maar aan jou .. en heb je met je nieuwe paard precies hetzelde en dan dan heb je je paard voor niks weg gedaan..!! (3)