Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Babootje schreef:Hoor wel eens dat mensen met een slof aan een buitenrit maken.
Daar kun je eenvoudig over oordelen: LEVENSGEVAARLIJK!

pappa had zeker geen verstand van paarden
Elisa2 schreef:slof kun je gebruiken als je er goed mee omgaat,maar dat zijn maar zeer weinig ruiters,en dan is ie nog link..zie maar aan laurine brucher..die had de slof er losjes bijhangen maar het paard stapte erin..gevolg zij met paard over de kop en nu net weer een beetje goed hersteld.Bovendien vind ik dat een goede ruiter geen slofteugel nodig heeft..
zodat de stof een stukkie korter word
.Jolliegirl schreef:ik vind dit topic nog niet eens zo erg maar k bedoel mee.. wat vinden jullie van die topics.. er word altijd gezeken... de ts-er word totaal afgezeken
als ieder z'n commentaar nou via pb zou sturen of gewoon z'n mond dicht zou houden, tenzij het echt te erg voor woorden is.. zou bokt mischien wat gezelliger worden
Irisamaire schreef:Daar ben ik het absoluut mee eens, ben zelf nog nooit echt afgezeken in een topic ofzo, maar als ik zie hoe sommige bokkers echt helemaal de grond ingewreven worden...dan denk ik: dat kan ook anders, of via pb. Zet er dan in: ik pb je mijn mening hierover. Dan blijft bokt ook wat vriendelijker. Discussie is altijd goed, maar hou het inderdaad vriendelijk!![]()
->
Daniella schreef:.... MAAR ???? is het onkunde of onwetendheid..... of ?!?!?!?!!???Ik ben eigenlijks tegen op die hulpteugels allemaal ...
maar omdat ik een moeilijk paard heb met omhoog gaan en verkeerde manier iets is aangeleerd...
Daniella schreef:Ben ik over het algemeen wel tevreden met de slof alleen wat er hier al word gezegd je moet er wel mee kunnen rijden....
Daniella schreef:En wat ik veel zie bij mensen dat ze de slof altijd maar strak houden en nooit eens wat ontspanning erin...
Daniella schreef:heb op een manege gezien rijden ze alleen maar met slof niet eens een gewone teugel eraan heel appart....
Daniella schreef:MAAR IK RIJ MIJN PAARD NIET ALTIJD AAN DE SLOF ALLEEN ALS IE ONHANDELBAAR WORD!!!
Je hebt ze dan vaak sneller op je hand dan dat je iets positiefs zegt, dan wordt je vaak helemaal niet gelezen.
!!!Elisa2 schreef:En dan is ie nog link,gebruik liever een martinggaal...maar wat je zegt..helemaal mee eens.
Als ie weg vliegt, houdt een martinggaal hem echt niet tegen
Slof kan ik tenminste aantrekken en weer loslaten! En heb ik hem alleen al om, weet het paard genoeg