Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
piepelotje schreef:Maar wat ben ik dan blij"voor de paardjes en mijzelf ook"dat ik in deze tijd leef. en dan te bedenken dat deze mannen al vernieuwend dachten.
We zijn hele dikke vriendjes geworden. Ik heb haar ingereden zonder gebruik van rijbaan (had ik al verteld denk ik).ponyzotje schreef:Monty, tss. Zijn eerste boek stond vol leugens (ook topics over geweest op bokt) en zijn boek Shy Boy is een boek over paardenmishandeling. Dat paard heeft hij gewoon learned helplessness aangeleerd, erg zielig om lezen.
En inderdaad, zijn principe kan iedereen ontdekken en toepassen die een vriendelijk oog voor paarden heeft.
Zelfde een beetje met andere 'fluisteraars'. Wat niet wel zeggen dat bepaalde componenten zeker over te nemen zijn. Maar kijk dan vooral naar de methode en niet naar de persoon, want die vinden inderdaad het wiel weer uit.
Maar blijf kritisch. ponyzotje schreef:En dán, kan je gaan bepalen wat voor jou nuttig is, dat eruit halen, en de 'uitvinder' vriendelijk bedankenMaar blijf kritisch.
Ook daarom is dit een mooi topic, omdat er vanuit verschillende standpunten naar hetzelfde gekeken wordt. Vaak zijn er dan ook verschillende 'oplossingen' en 'waarheden', en dat is prima, zolang ze op de juiste waarden gebaseerd zijn.
[/quote]piepelotje schreef:Waarom breng je indianen niet eens onder de aandacht.
Als er nu 1 volk dicht bij hun paarden leefden waren die het wel, zonder optoming.
piepelotje schreef:Even off topic over Monty.
Delphi schreef:Hmmm ja leuk verhaaltje alleen ik blijf gewoon met hoofdstel rijden.