zijn jullie paarden ook zo fris

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 18:27

Ja hoor, hier ook een kangoeroe. Staat halve dagen buiten, maar tis en blijft een druktemaker
Ik longeer even voordat ik erop ga, kan ie het ergste eruit gooien

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 02:13

nou vandaag weer geen doen aan aan way
wel gelongeerd voor die tijd maar bleef druk doen en zelfs bit vastpakken in de bak wil alleen maar hard en is erg voorwaarts maar niet aan de hulpen.en hij rent de wei door overdag en bokt zo gek net ene jonge hengst hopelijk is het gauwe over,geef wel kuilvoer van eerste snede of maakt da tniet uit..mijn pony reageerd er wel goed op..dus lijkt me sterk

Jeddah

Re: zijn jullie paarden ook zo fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 12:00

Tja, het is nu eenmaal het Woezel Seizoen... en het wordt alleen maar erger... dit is naar aanleiding van onze buitenrit van gisteren:
Jeddah het paard schreef:

WOEZEL ALERT---> WOEZEL ALERT---> WOEZEL ALERT--->

Hier volgt een waarschuwing voor alle buitenrijdende paarden:
De

"Special Edition Christmas Woezels
"
zijn gesignaleerd in de omgeving Emmer-Compascuum, Drenthe, naar verluit trekken zij langzaam door geheel het land.
Special Edition Christmas Woezels blijken dit jaar vooral onder geparkeerde auto's te staan!! Om auto's in beweging hoeft u zich geen zorgen te maken. Hoe u de Special Edition Christmas Woezel herkend heeft u in onze vorige Woezel Nieuwsbrief kunnen lezen.
Einde Alert.

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 13:21

Olga is ook wat frisser.
Vorige week gingen we buitenrijden, normaal is ze heel cool en schrikt ze haast nergens van, nu zelfs van een oprit waar niemand was...

Ze kijkt dan veel vlugger op van iets en springt sneller weg.

Ze staat elke dag gewoon buiten.

Mitnait

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 14:35

Bijna alle paarden worden fris, behalve die van mij. Ze wordt zelfs sloomer met dit weer, hoe het komt weet ik niet........

8nnemiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 14:41

Die van mij is ook super rustig dit jaar. Ik stapte er vrijdag op, na drie weken, en kon zo wegrijden. Zelfs een rustig galopje met lange teugels ging heel goed
Terwijl hij me vorige winter, toen we nog op een pension stonden, alle kanten van de bak liet zien!
Maja hij is wel iets volwassener nu, wordt nu 6. En buitenrijden is natuurlijk ook veel leuker dan rondjes rijden in de bak

anneM_Ajax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 14:47

whaa herkenbaar nee joh
en het ergste is odilan neemt andere paarden op sleeptouw. En daar zijn de mensen niet zo blij mee :p
Gister ook zat er net op jeetje mina gek dat dat beest was. Ik denk na beetje stappen en draven ik kan wel rustig gaan losgalopperen alleen Odilan dacht er helaas anders over. hehehe hard dat we gingen heerlijk.
tussendoor heeft ze nog nooit zo goed gelopen ze liep echt super, ze wisselde het alleen af met 6 meter bokken en vliegen om dan weer normaal te doen

nooit geweten dat ze zo goed kon strekken
ik vind het heerlijk hoor zo'n fris paard

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 21:15

nou vanavond way gelongeerd hij had geloof ik goede zin hij liep prima hopelijk blijft dat zo...ik heb sinds vanavond gelongeerd met een dubbelgebroken bustrens eerst had ik enkelgebroken schijnne z eminder goed te kunne vastpakken ben benieuwd met rijden..