Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ineke2 schreef:Zo is mijn pony zadelmak gemaakt:
http://www.kimruitersport.nl/images/38.JPG[/img]
Maar aangezien het nu al misgaat, zou ik hem wegbrengen naar een professional, voordat het echt fout gaat.
:D never schreef:dankje maar je kunt echt zien dat er alleen reacties van rijpaarden mensen tussen zitten
hmm...mijn friesje heb ik net als alle andere paarden en pony's ingereden, qua gangen en beweging kan het idd verschillen, maar het beleren blijft hetzelfde.

clauw schreef:Je kan er wel een foto bij neer zetten en zeggen hoe het gegaan is maar zo ben je geen ene fluit verder gekomen

Hercules_ schreef:Citaat:Het gaat opzich er goed ik vraag alleen of dr nog wat dingen zijn waar ik op moet letten want een fries is een totaal ander paard als een draver is dat nu zo moeilijk om allen wat nuttige dingen te zeggen als alleen dat domme antwoord weg brengen
Inderdaad, een fries is een ander paard dan een draver. Helemaal mee eens, en daarom juist lijkt het me verstandig om te erkennen dat je nu onvoldoende kennis hebt om hem goed zadelmak te maken. Een fries heeft hele andere gangen dan een draver. Alles draait om de ontspanning en op deze wijze bereik je precies het tegenovergestelde. Nee meid,....ik zou hem ook wegbrengen en hem op een plezierige en ontspanning manier kennis laten maken met het rijpaard zijn. Niet nog meer nare herinneringen als de eerste keer dat er een zadel op zijn rug zit.......pffffff.....
?