nicolietje schreef:wat mij opvalt dat dit meisje wel een cap op heeft!
en dat wil zeggen het is mijn pony zij was de verzorgster als met haar wat gebeurt is het mijn schuld
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
nicolietje schreef:wat mij opvalt dat dit meisje wel een cap op heeft!
yentelien schreef:lisanne wil je voortaan vragen of ik het wel goed vind, dat je zomaar filmpjes plaatst??? want ik vind het dus niet leuk dat je dat hebt gedaan! en ik was op dat filmpje ook helemaal niet bezig met haar achterhand, het was gewoon een buitenritje..........

themi schreef:Dit paard wordt recreatief, zonder contact en nageeflijkheid en vast gehouden rug gereden.Hoe kan je dan spreken over of de achterhand voldoende onder treedt??
) reacties. yentelien schreef:lisanne wil je voortaan vragen of ik het wel goed vind, dat je zomaar filmpjes plaatst??? want ik vind het dus niet leuk dat je dat hebt gedaan! en ik was op dat filmpje ook helemaal niet bezig met haar achterhand, het was gewoon een buitenritje..........
Dancie schreef:yentelien schreef:lisanne wil je voortaan vragen of ik het wel goed vind, dat je zomaar filmpjes plaatst??? want ik vind het dus niet leuk dat je dat hebt gedaan! en ik was op dat filmpje ook helemaal niet bezig met haar achterhand, het was gewoon een buitenritje..........
en je schaamt je voorje beweegelijke handen

[/quote] Dancie schreef:nicolietje schreef:wat mij opvalt dat dit meisje wel een cap op heeft!
en dat wil zeggen het is mijn pony zij was de verzorgster als met haar wat gebeurt is het mijn schuld
yentelien schreef:
Dat slaat echt nergens op! want jij krijgt der achterhand er niet bij en je probeert er allemaal smoesjes voor te verzinnen want in de bak is haar achterhand ook niet actief! en van beweeglijke handen heeft iedereen wel eens last hoor! in iedergeval beter als je handen vast zetten....!
luv_lady schreef:nee, maar bij yentl liep hij GOED !
punt uit
yentelien schreef:whahaha, bij haar wel.......zie die reacties van die foto dan...!!! die achterhand zit absoluut niet bij dancer eronder!!! punt uit! en li3sann3 ze is echt je grote voorbeelde he?
luv_lady schreef:je hoef stef echt niet te verdedigen... dat kan ze zelf ook wel ( hoop ik...enuuhh,, JIJ BENT NIET DE ENIGE DIE DANCER HEEFT ZIEN RIJDEN... Ik heb er zelf op gereden, en ik ben vaak meegeweest...
dus wat zeik je nouw ?
xxx
dus ja sorry yentl maar ik vind gewoon dat je der niet kon rijden