Aqua8horse schreef:Luister even: Jij begint hier een relaas. Dat is prima. Ik zeg alleen dat je kan aanemen dat wat ik zeg waar is of dat je het niet kan aanemen. Dat lijkt me vrij duidelijk.
Nog 1 keer: ik neem pas iets aan als IK er zeker van ben, ben ik er niet zeker van dan is het een optie! Dat lijkt MIJ vrij duidelijk, zo werkt het overal!
Aqua8horse schreef:Die keuze is dus aan jou
Aangezien ik nog niets weet, heb ik dus nog niet kunnen kiezen of ik het wel of niet aanneem! Weinig keuze dus!
Aqua8horse schreef:Met aannemen geef je aan dat je het de moeite waard vind om te onderzoeken pm daarna een conclusie te kunnen trekken. Overigens zeg ik dat altijd, ik oordeel daar dus helemaal niet over! Hoe kom je er bij dat ik vind dat jij dat niet zelf zou kunnen beslissen?
Volgens mij hebben wij een andere defenitie van aannemen. Voor mij is dat wanneer je iets als juist of zo zijnd ervaart. Dus als ik iets aanneem dan WAS het de moeite waard geweest. (Als ik niet de moeite waard ben om het aan uit te leggen, dan kan dan! Zoek ik verder, maar zeg het ff).
Aqua8horse schreef:Aan een logische methode is weinig fantasie, denk je ook niet?
Logica en realiteit liggen nogal uit elkaar! Trek het niet uit zijn verband! Er lopen nog genoeg mensen rond die voor de rechtbank een logisch verhaal hadden die nooit heeft berust op de realiteit en zijn gebasseerd op major fantasy
Ik vraag aan jou om die logische methode voor mij realistisch, danwel tastbaar te maken!
Aqua8horse schreef:En er is heel veel concreets, je moet het alleen wel willen, durven of kunnen lezen, denk ik! Dus ik begrijp niet waar je dat op baseert?
Ik vraag naar jou ervaringen, niet naar opgeschreven verhaaltjes (dan laat ik maar veronderstellen dat deze op waarheid berustten) Jouw ervaringen, concrete oefeningen hulpen die wil ik lezen.............heb je geen video ervan ofzo?
Aqua8horse schreef:En voor antwoorden op commando, voel ik helaas niet zoveel. Ik kan alles uitleggen en ik kan alle problemen met een niet medische oorzaak oplossen. Het is dus maar net wat je zoekt. En er staat hier op bokt een topic met alleen maar vraag en antwoord, misschien is het handig als je je daar eerst in verdiept.
Commando lijkt me een groot woord, ik vraag het je (meerdere malen)! Maar waarom voel je daar niets voor? Omdat je het niet kunt (om communicatieve redenen, want ik trek je expertise niet in twijfel).
Topic al bekeken, maar dat gaat nergens over, dat is meer vervuiling dan werkelijk goed onderbouwde redes waar je als ruiter iets mee kunt!
Aqua8horse schreef:Jou er buiten laten? Misschien is het meer op zijn plaats als jij je er buiten houdt. Niemand heeft jou gezegd om hier te reageren, dat doe je toch zelf?
Waarom ik me erbuiten moet houden snap ik niet, ik ben oprecht geinteresseerd en het lijkt mij dat dit de juiste plaats is om dit te staven. Met mijn vraag om mij er buiten te laten, was meer gericht op het feit dat je niet aan mijn wens van antwoorden kun voldoen! Tenminste tot nu toe! Ik ben gewoon niet tevreden met de antwoorden er voortvloeien over vragen die gaan over de "klassieke methode"! Kun je dit niet verbeteren, geef dan ook geen antwoord meer op mijn vragen! Dat was meer de richting die ik op wilde!