Kafue schreef:Nieuwe proeven zouden die echt beter zijn?
DAn hoeft een B paard ineens niet meer halt te houden want dat kun je niet verwachten van een jong paard. Hallo halthouden en stil staan is toch zekers basis?
Als je nog niets eens fatsoenlijk kunt stil staan heb je de basis dan in orde en hoor je op een wedstrijd thuis?
Ik ben gisteren in Hagen geweest en zie daar grand prix paarden die het in dering presteren de achterbenen ver naar achteren te plaatsen onder de massa weg hallllloooooo denk ik dan zie ik lui die tot de top van de wereld behoren die niet eens actief verkant kunnen halthouden.
EEntje in training spande de kroon die ging staan om halt te houden en trok het arme paard het bit zowat door de oren eruit. Hallllooooo denk ik dan de absolute top die zo rijd. Onthutst was ik, als dat dressuur moet worden dan ga ik maarrecreatie f rijden. Mischien plaats ik de fotos nog, als er intresse is.
Het halthouden vind ik weer een onderdeel apart, daar heb ik ook m'n twijfels over of dat er uit moet, persoonlijk heb ik daar nooit moeite mee gehad................
Die foto's lijken mij wel interessant, hoewel ze denk ik bij HAW moeten