Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) normaal rijpaard gegaan.
Tender schreef:heej, menske, als het goed is, is je les al een tijdje afgelopen! Laat je nog even weten hoe het gegaan is?
..vandaag is het woensdag
_deem_ schreef:Tender schreef:heej, menske, als het goed is, is je les al een tijdje afgelopen! Laat je nog even weten hoe het gegaan is?
Het was toch donderdagochtend..vandaag is het woensdag
menske schreef:Klopt de les is morgen pas. Ik hoop van harte dat het me mee gaat vallen maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in ik hoorde gisteren namelijk nog wat meer verhalen over deze instructrice en die waren op z'n zachts gezegd niet erg positief. Maar goed ik heb met mezelf afgesproken dat ik morgen met een open mind naar de les ga en pas na de les conclusies ga trekken dus we zullen het morgen allemaal wel zien. Dus duim maar voor me!!!!
Elisa2 schreef:blijf alstjeblieft bij die 1ste! die snapt het! Je kan een jong paard maken of breken die eerste maakt hem,en die 2de breekt hem,doe hem dat niet aan!
Laten we dat voorop stellen. Maar mensen die zo prestatiegericht zijn dat ze een jong dier over de kop werken, hebben ook niks te maken met jouw gevoellens.