Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woestein schreef:Waarom gebeurdt het dat paarden bij jou binnen 10 minuten zoveel positiefs ervaren van het dragen van mensen dat ze voortaan blijven gaan zoals jij bedoelt dat ze moeten gaan.
sherwood schreef:serieuze vraah van mij:
A8H je zegt altijd dat mensen die met hulpteugels rijden, oa de slof, hun paard niet goed rijden. Anky rijd daar ook mee, en is al 2 keer olympisch kampioen geworden, vind jij dat anky niet goed rijd? En als je dat dan idd vind, vind je dan ook dat wat er op de OS wordt getoond geen dressuur mag heten?
Aqua8horse schreef:
Omdat A8H het moeilijk vind om uit te leggen wat ze doet, zou ik graag een voorbeeldschets willen zien. Maw: neem het paard eens die destijds voor een demo bij die ene manege door Carole "onder handen werd genomen".
Ik was er niet bij, maar het paard vertoonde dus bepaalde reacties.
............
Ok, ik zal het proberen. Op verzoek van hen werd ik daar uitgenodigd. Zij zouden voor een paard zorgen wat problemen had. Het paard was voor mij dus onbekend. Dat paard had problemen met de galop en met wendingen. Ze werd gebruikt als manege paard, dus dat is vervelend.......................Deze mensen waren erg enthousiast omdat zij de verbeteringen duidelijk hadden waargenomen. Een aantal heeft mij gevraagd wat ze zelf zouden kunnen doen om het paard te helpen. Omdat ik dit paard nu ken, heb ik hun wat algemene tips kunnen geven.
Aqua8horse schreef:
Ik hoop dat mijn antwoord op je vraag zo duidelijk is.