Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Aqua8horse schreef:ben ik helemaal met je eens Kafue
MissEvil schreef:Een L1 pony kan ook oprichten hoor, net zo goed!
Met ontspannen en goede gangen, als het maar op de juiste manier gedaan wordt..
Kaja schreef:Aqua8horse schreef:ben ik helemaal met je eens Kafue
En bij Kaja valt het kwartje....![]()
![]()
![]()
Aqua8horse schreef:
Dat rijden met je verstand en gevoel belangrijk is ben ik helemaal met je eens Kafue
GoldStar schreef:MissEvil schreef:Een L1 pony kan ook oprichten hoor, net zo goed!
Met ontspannen en goede gangen, als het maar op de juiste manier gedaan wordt..
Waar je naar verwijst, is niet oprichting zoals bedoeld in dit topic.
* Citaat:MissEvil

Astragirl schreef:Inderdaad, maar toch zie je zoveel Z ruiters (bij mij toch) die de teugels superkort houden, en hem dan naar boven trekken. Dan lopen ze mooi opgericht, maar niempand die verder kijkt...
Die komen makkelijker in de oprichting. Yeah right, alweer kom je dan tot de conclusie: omhoog trekken, mooi plaatje en verder niks. Het zou dan wel betekenen dat IK in een gunstige positie verkeer met mijn schimmel merrie met dikke speknek en een korte hals.... hmm... siko schreef:@ Goldstar: Dat voorbeeld dat je hierboven geplaatst hebt, is heel erg duidelijk. Vooral het moment dat de voorhand in de oprichting komt doordat de achterhand er verder ondertreedt.
Ook ben ik het eens met diegene die zeggen dat de bouw van je paard ook erg bepalend is voor de oprichting die hij of zij aankan.
Er werd mij gisteren verteld dat mensen die een paard met een korte bespierde nek hebben, in een gunstige positie verkeren...Die komen makkelijker in de oprichting. Yeah right, alweer kom je dan tot de conclusie: omhoog trekken, mooi plaatje en verder niks. Het zou dan wel betekenen dat IK in een gunstige positie verkeer met mijn schimmel merrie met dikke speknek en een korte hals.... hmm...
siko schreef:Ik ben het absoluut met je eens, maar ik begrijp gewoon niet dat sommige mensen, zulke rare dingen kunnen beredeneren, net zoals die lui die mij vertellen dat een speknek voordelen heeft...

Astragirl schreef:Ok, Ik check Anky,
In de ring ben ik ermee akkoord, dan worden ze weer hoger opgericht, maar tijdens die echte LDR training? Dat betwijfel ik, De schouders gaan misschien wel naar voren, maar dat is alleen om het gewicht op te vangen van hun nek tegen hun borst. Dus echte schoudervrijheid zou ik het niet noemen, check de anky fotos
ps Ja, het is weer Anky omdat ze iedere keer weer boven gehaald wordt door de Noorderburen }>
en bonfire zijn nekontwikkeling
Dit is misschien extreem, maar zo is het wel.
Professor schreef:Dit is totaal niet je paard rijden hier is maar een woord PAARDEN VERKRACHTEN.
!!