wemkelover schreef:I_love_noor schreef:nou ik weet niet wat je jong noemt?? Maar wij zijn 15 en 13 en wij rijden een 3jarige arabier in. Het gaat echt heel goed, hij is superlief en gaat steeds netter lopen!! We nemen een keer per week les op hem.
Het ligt echt niet aan de leeftijd hoor wie een paar dmoet inrijden!!!het lijkt mij ook niet goe dom een pony door vershillende manegeruiters in te laten rijden maar zeg niet dat alleen volwassenen een pony in kunnen rijden!!!!!!!!
Kijk en dat vind ik ook, en daar kreeg ik veel commetaar op in een ander topic. Ik had wel geen les, maar ik of mijn vriendin stond op de grond aanwijzingen geven, en soms kwam mijn buurvrouw ook nog even helpen.
En het is allemaal goed gekomen, en nee er zaten niet alleen maar makke paarden tussen ...
Ben ik het helemaal mee eens! Ik ben nu ook 13 en ik denk dat het er aan licht hoe je kunt rijden, ik vind ook dat die gene ook gewoon aan de toekomst en het paard zelf moet denken, dan is het goed.
Helemaal mee eens!
) en een ander meisje gedaan. Maar je kan toch ook geen volwassen persoon op een A pony zetten??