Vóór het volbloed fokwezen lipen trowuens alle rassen tegen elkaar in rennen met heats, maar dan gaan we wel erg off topic
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mireille1970 schreef:Dus als ik een renpaard wil kopen kan ik kopen wat ik wil? WANT IK maak er een renpaard van
omdat ik hem daarvoor ga gebruiken...
Zielig.
Ik vind dat je met een paard moet doen waar dat paard geschikt voor is anders vraag je iets extreem onnatuurlijks van het dier.

Remember schreef:Dus als je ambities in de dressuur liggen ga je op zoek naar een paard dat correct gebouwd is, fijn en makkelijk beweegt en meewerkend is
Lusitana schreef:correctie, als je ambities in de dressuur SPORT (=wedstrijden) liggen.
Nogmaals, dressuur rijdt je om het paard te gymnastiseren, het mooier en levendig te maken (etc). Dressuur=africhting.
, vandaar dat ik dat er niet bij heb gezet.Remember schreef:@ Lusitana: Je hebt gelijk, maar bij mij staat dressuur gekoppeld aan sport, vandaar dat ik dat er niet bij heb gezet.
Als je verder wilt, thuis of in de sport, doe je dat met een paard dat het aankan. Anders vind ik het oneerlijk, ga dan lekker buiten rijden.
. Even heel kort door de bocht
.
(maar dan zonder mij
). pol013 schreef:Naar aanleiding van een opmerking naar aanleiding van een paar foto's van mijn paard: hij getuigde niet echt van een heel sterk achterbeen, heb ik eens zitten denken wat nou een paard een dressuur paard maakt.
Lusitana schreef:pol013 schreef:Naar aanleiding van een opmerking naar aanleiding van een paar foto's van mijn paard: hij getuigde niet echt van een heel sterk achterbeen, heb ik eens zitten denken wat nou een paard een dressuur paard maakt.
Ik doelde dus even op dit stukje...

)