Kaja schreef:www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?53&t=376350
Ook niet leuk toch???
Probeer je in te leven in een ander...
Andere leeftijd, ander niveau, andere denk wijze....
Ach Kaja leuk dat je er ook weer bent. Je plaatst normaal alleen maar negatieve dingen en nu wil je MIJ de les gaan lezen?
Ik heb bovendien heet probleem met mijn paard dat slecht reargeert op beenhulpen niet dat heeft de TS.
Aan de hand van fotos probeer ik te analyseren en samen met mij een aantal anderen.
Maar voila daar komt ineens engel Kaja weer om de hoek pikt mijn kommentaar eruit en gaat de TS ineens helpen.
Heb je je leven gebeterd ofzo?
Afijn aan kritiek van wat doe je het goed heeft de TS niets als het niet zo is. Bovendien vind ik helemaal niet dat ik erg goed ben, waar staat dat geschreven? Ik ben gezegend met een redelijke goede kijk en een goede kennis van zaken. Ik houd niet voor ogen dat een ander zo goed moet kunnen rijden als dat ik dat zelf kan of zou kunnen. Ik sta open om te leren en als je als TS een vraag stelt moet je er ook open voor kunneen staan dat er kritiek kan komen en dat er lofzang kan komen.
Ena ald kommentaar terecht is dan is dat prima maar als kommentaar niet terecht is dan heb je alleen jezelf als schrijver ermee. Want een ander leest daar absoluut doorheen.
Maar goed Kaja ik ben blij dat er tenminste een iemand zijn leven gebeterd heeft gefeliciteerd meid. En TS luister maar naar Kaja zij kan het weten want zij laat zich niet in de kaart kijken door fotos te plaatsen.
En als ik kafue kommentaar heb dan plaats ik die eerlijk, ik draai er niet omheen en ik schrijf geen onwaarheden dus ik houd geen rekening met de gevoelens van anderen.
Als je niet tegen kritiek kunt zul je nooit iets goed leren.

!!!
Ik wil je gewoon verder helpen, daarom plaats ik een reactie en nergens anders voor, we krijgen er niet voor betaald ofzo.
.