Het blijft immers een dier die onverwachten dingen kan doen.
Voor de rest moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet, het is immers niet mijn hoofd
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Chantal_Ivan schreef:nouja dat ben ik zeer zeker met jullie eens!!! paardrijden is idd een risicosport! maarja eeeeh ieder zn eigen risico toch?!?! ik heb ook gehoord dat op het moment dat je een ongeluk maakt met je paard en je had geen cap op, de verzekering niets uitkeerd!!! dus zeg maar net zoiets als wanneer je met je scooter een ongeluk maart en je had geen helm op! nou blijf ik tocjh(eigenwijs) zonder rijden want ik vind een cap echt nergens over gaan
Chantal_Ivan schreef:ja ok dat is zeker zo maar... dat ding zal mij nooit tegen hersenletsen beschermen! ik zal idd ipv een zware een lichte hersenschudding hebben! maarja.... ik rij al 17 jaar en heb nog nooiteen cap gedragen en was het ook niet van plan!
nu wil ik niet zeggen omdat ik al 17 jaar rij er met mij nooit wat zal gebeuren hoor! zo bedoel ik het niet
Ik zou me naakt voelen zonder denk ik
Het hoort gewoon bij het rijden. Wat als je op je hoofd valt, of je knalt met je kop tegen een laaghangende tak aan, of je paard steigert en knalt tegen je hoofd aan?
)

) Rij ik zonder (dat is in nederland dus zo ongeveer 5 keer in het jaar