runningkawa schreef:ach, ik heb ook pas zo weining paarden gereden, dus daarin ook zo weining ervaring, dat ik maar niets meer zal zeggen![]()
Ik kom er vast nog wel achter
ga de kat wijs maken dat dit niet sarcastisch bedoeld is!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
runningkawa schreef:ach, ik heb ook pas zo weining paarden gereden, dus daarin ook zo weining ervaring, dat ik maar niets meer zal zeggen![]()
Ik kom er vast nog wel achter

gwen1222 schreef:je pony is anderhalf en er is al op gereden![]()
beetje vreemd dus ik verlopig nog maar niet aan een zwaar bitje beginnen
.
Hermesdeux schreef:whaha...en jij had zoveel paarden gereden?? Wat een opmerking...dat gaat niet over een bit...waarom is deze pony dan op een normaal bit ook niet volgzaam?? Ze is niet volgzaam omdat ze een scherp bit in heeft...ze gaat er vanuit dat ze niet goed kan rijden...je leert juist rijden op zulke ponys omdat je erover na gaat denken wat er kan zijn en wat je er aan kan doen...suffe paarden vinden toch alles best...al ga je er als een clown achterste voren bovenop zitten...
Hermesdeux schreef:en als de ruiter nou eens bleef zitten op een niet volgzame pony...noem maar iets geks...niet iedereen kan een racende of bokkende pony uitzitten hoor
Hermesdeux schreef:wat is dat nu weer voor een belachelijke opmerking...jij rijdt zeker op zo'n uiterst saaie knol die precies doet wat je zegt omdat jij zo fantastisch rijdt....pffff... lol
Hermesdeux schreef:als je nou even de voorgaande berichten van mij leest...ik ben de enige die het voor haar opneemt...en wat ik er mee wil zeggen is dat ik ook een pony heb gehad die met een normaal bit, op maat gemaakt zadel en professioneel aangereden had en die liet zich constant opzij vallen tijdens het steigeren. op hek en dergelijke. Ik heb nooit een andere manier van rijden geprobeerd maar wel opnieuw laten beleren. Dit hielp allemaal niets...en dan moet je toegeven dat het ook aan het karakter van een pony kan liggen en niet altijd de schuld op de ruiter af hoeft te schuiven...tuurlijk er zijn mensen onverantwoordelijk maar er zijn mensen die ook voor hun problemen uitkomen...en geholpen willen worden...
Hermesdeux schreef:whaha...en jij had zoveel paarden gereden?? Wat een opmerking...dat gaat niet over een bit...waarom is deze pony dan op een normaal bit ook niet volgzaam?? Ze is niet volgzaam omdat ze een scherp bit in heeft...ze gaat er vanuit dat ze niet goed kan rijden...je leert juist rijden op zulke ponys omdat je erover na gaat denken wat er kan zijn en wat je er aan kan doen...suffe paarden vinden toch alles best...al ga je er als een clown achterste voren bovenop zitten...