Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
runningkawa schreef:dan ben jij toevallig op veel slechte stallen geweest
want ik ken plaatsen waar ze het heel goed hebben en geen zand in de mond gepropt krijgen.
Verder een paard dat zelf zand eet is heel wat anders dan dat het erin gestopt word
als jij stront eet, mag je van mij, maar je zou het toch niet leuk vinden als ik het in je mond propte
verder is het zo dat mensen die zoiets maar gewoon vinden, meestal wel meer dingen hebben die ze gewoon vinden, waar een ander toch echt heel anders overdenkt.
runningkawa schreef:dan ben jij toevallig op veel slechte stallen geweest
want ik ken plaatsen waar ze het heel goed hebben en geen zand in de mond gepropt krijgen.
Verder een paard dat zelf zand eet is heel wat anders dan dat het erin gestopt word
als jij stront eet, mag je van mij, maar je zou het toch niet leuk vinden als ik het in je mond propte
verder is het zo dat mensen die zoiets maar gewoon vinden, meestal wel meer dingen hebben die ze gewoon vinden, waar een ander toch echt heel anders overdenkt.
Kafue schreef:runningkawa schreef:dan ben jij toevallig op veel slechte stallen geweest
Daar heb je gelijk in. Ik vind het ook niet normaal. Maar het gebeurt. En als je er dan wat van zegt dan kijken ze je ook nog aan van nou ja waar bemoei je je mee.
Een beroepsruiter sloeg een keer MIJN ZWEEP notabene kapot op het paard zijn rug. Het bloed liep het beestje uit de mond door het scherpe bit hij had de bloedende striemen op de rug. En toen ik er wat van zij dat ik dat toch echt niet normaal vond zij die doodleuk waar bemoei je je mee ik doe dit voor mijn werk wat heeft een amateur daar nu voor verstand van.
En zo zijn er vaker van dat soort dingen. Je wilt niet weten hoe sommige paarden behandeld worden om ze maar te laten springen en zolang niemand er wat van zegt,....
Ik voel me al bezwaard als ik een keer grof met de sporen of de zweep door meot komen