Les van Cobie van balen of Edward gall -->!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 15:48

Kafue schreef:
Ik misgun niemand een les van anky, coby, edward, tyrza ofzo.

Bloos

Ik word in 1 adem genoemd met HEN....

Dat ik DAT nog mag meemaken... Haha!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 15:55

Voor Tyrza is de dag weer goed Haha!

Heb momenteel zelf les van 35 € per uur, zelf lest ze bij Coby en is, zoals al eerder gezegd, 100 € per uur. Ik les een keer per twee weken met iemand anders en om de week dat ik geen les heb nog een uurtje alleen.

Gelukkig kan ik een paard van iemand anders rijden, met genoeg kwaliteit. Ik werk veel en zo kan ik alles wat bekostigen. Momenteel rijd ik één paard, helaas staan er nog andere paarden die ook bereden hadden kunnen worden, maar daar kom ik helaas niet aan toe.

Maar ik weet nu hoe belangrijk goede begeleiding is!!!!!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:15

Tyrza schreef:
:o

Ik word in 1 adem genoemd met HEN....

Dat ik DAT nog mag meemaken... Haha!

Hahaha Haha! , tof Tyrza! OK dan! Knipoog

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:14

Er vallen allemaal grote namen, maar in mijn ogen ontbreken Tineke Bartels en Imke Schellekens er nog aan.
Van hun kan je toch een trainingsweek krijgen (of eigenlijk kopen) wat is de ervaring daarmee?

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:26

Les zelf 1 maal per 2 weken bij Edward en vindt het de € 80 dubbel en dwars waard!! Kan echt merken dat mijn paard weer verbeterd is en dat ik zelf makkelijker dingen kan oplossen.
Maar idd, het blijft een hoop geld en je moet wat dat betreft dan zeker keuzes maken; of lessen, nieuwe rijbroek, of maar een keertje thuis blijven in het weekend.
Tja......., je moet er wat voor over hebben he? *LOL*

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:30

Welk niveau moet je trouwens hebben voor een les van hun?????

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:05

Bij bartels kun je inderdaad trainingsweken doen. Volgens mij vanaf B niveau al. Het is alleen behoorlijk duur, 500 euro ofzo voor vier dagen. anders moet je even op hun site kijken.
http://www.horses-academy.nl/2004/index.html
Ik zou wel willen dat zoiets bij van Baalen er was, alleen dat wat goedkoper (zonder overnachtingen enzo).

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 00:21

Zo mijn vraag heeft heel wat discussie te weeg gebracht Lachen maar ik ben geloof ik al wat wijzer.. ik zal eens gaan informeren. het ligt voor mij ook niet om de hoek maar 1x in de 2 weken lijkt mij wel wat.. Lachen

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:01

nouw ik had vorig jaar een ponycursus bij hun gedaan..... (van baalen)
1e dag theorie en een clinic, + kúr... en ik mog op power and paint rijden of noujah stappen draven enzow.... 2e dag met je pony les van marlies van baalen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:47

BailyKarlos schreef:
Welk niveau moet je trouwens hebben voor een les van hun?????

Volgens mij is motivatie en inzet veel belangrijker dat het niveau waarop je rijdt.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 18:29

Citaat:
ik hoor toch echt maar bij de gewone man, werk wel hard voor mijn centen maar een les bij Tyrza is prima te betalen.

Het is maar wat je goedkoop noemt Lielle: 3100 euro. Verward

geintje!! *LOL*

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 19:14

Hen Edward nooit horen lesgeven. Zelf heb ik vroeger stage gelopen bij Coby en nu les ik bij Marlies met mijn Z paardje, maar met mijn jonge hengst les ik bij Frenk Jespers. Dat is ook een enorm verschil en toch passen ze beide heel erg goed bij me. Bij mijn z beestje heb ik iemand nodig die mij aanspoord toch meer en meer en beter en nog beter. Maar bij mijn jonge beestje heb ik Frenk nodig die me 100x de overgangen laat rijden of er voor zorgt dat die lossigheid er voor 200%is en dan pas verder ga. Dat ik rustig blijf en alles correct af maakt.

Ik denk dat het dus wel mogelijk is dat je 2verschillende ruiters/instructeurs kunt hebben met verschillende leswijze en dat het dan toch bij je kan passen. Voor mij geld dat iniedergeval. Succes met je keuze. OK dan!

Emenem

Re: Les van Cobie van balen of Edward gall -->!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 18:40