Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Janneke040 schreef:Luckyentruus, ik zou opzoek gaan naar een andere instructrice, degene die je nou hebt, heeft zo te horen weinig verstand van jonge pony.
Als ze jouw 3 jarige al aan de teugel wilt laten lopen verdien je een betere instructrice, want die bakt er niks van
. Zoals iedereen al zegt en daar sluit ik me bij aan, is aan de teugel iets wat later komt, en ZEKER niet de hoofdzaak. Als hij het op een gegeven moment vanzelf gaat doen is dat alleen maar meegenomen
Janneke040 schreef:Ten eerste: Een Z2 ruiter en jurylid hoefd niet altijd een goede instructrice te zijn, het gaat erom of ze jullie combi begrijpt! Ruiters die veel op hoger niveau bezig zijn, vergeten soms een paar stappen bij jonge paarden. Als je nu zo doorhamerd op dat aan de teugel lopen, doet ie het zeker niet als ie dadelijk 10 is.
Maar ik vraag me af wat je wil bereiken met deze topic? Ons ervan overtuigen dat jou instructrice het bij het rechte eind heeft , of heb je ookal andere dingen geprobeerd, er staan inmiddels genoeg tips.
ik word er ook moe van..