Stuiteren en wegrennen na opstijgen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:19

oef wat weer een vervelende situatie alice! je herkent het gedrag en weet ook al waar het ongeveer vandaan komt. je hebt dus iets nodig wat zijn psyche tot rust brengt tot hij aan zijn nieuwe situatie gewend is.

ik (en mijn huisdieren) heb altijd veel baat bij edelstenen van De Krater. Zo raakte Gam onlangs weer conpleet in zichzelf gekeerd door een situatie waarin hij kwam. De situatie is niet veranderd maar door de steen die hij is gaan dragen kan hij het wel aan. Die steen draagt hij dan tot het niet meer nodig is.
Als je hier meer over wilt weten moet je me maar ff pb-en. Ik heb uitleg en voorbeeldjes genoeg. Lachen

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:14

Ik zat inderdaad ook meer aan iets te denken als bach therapie ofzo. Hij maakt volgens mij zichzelf gek en hij moet met iets tot rust worden gebracht...

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:43

Mijn vorige pony deed dat ook, ging rennen, of begon keihard te gillen en te trappen. Achteraf bleek dat ze scheven bekken had, en er een wervel uitgeschoten was in haar rug. Dus elke keer als er opgestapt werd deed dat behoorlijk pijn bij haar Ach gut

Ik hoop voor je dat je het probleem vind en het kan verhelpen Lachen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:38

bach is inderdaad ook een goeie... laat je weten hoe het verder gaat supertje?

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 21:09

Jordy is de vorige keer toen hij hetzelfde deed en nog helemaal maf was, helemaal doorgelicht. Toen was er niets mis met zijn rug o.i.d. Het was volgens de DA puur een probleem tussen de oren. Ook als ik ergens anders 'zomaar' een keer erop klim, zeg op de poetsplaats o.i.d., is er niks aan de hand.