Zep schreef:namen noemen Kafue... Welk paard uit de achterhoede vh klassement vond jij dan dat op 1 had moeten staan?
fouten kijken is zo makkelijk namelijk!
Waar had Rusty dan zoveel fouten met uitzondering van de piaffes? Ik heb daar toch een aantal akelig goede series/appuyementen/pirouettes voorbij zien komen...
Taktfehler had hij te over, ene been niet even ver naar voren plaatsen dan andere been. En een taktonrein paard hoort niet zo hoog in het klassement thuis, hij was heel goed maar niet zoals het zou moeten. Ik heb gezegt dat de beste die daar op dat moment reed echt op plaats een stond maar dat ze niet aan de tjerorie die ervoor staat voldeden.Ik neem aan dat je de taktfehlers gezien hebt?

Eigelijk in zijn hele proef, Rusty is een beetje op. Is lichamelijk die taktfehler hoor kan Ulla niets aan doen. Weet ik van mijn instructeur is weer een kreistrainer in Duitsland en die kennen elkaar allemaal. maar taktfehler is ook al het ene been niet net zo ver als het andere naar voren gezet word eigelijk een ritmestoornis, als hij zich vasthoud en door spanning komen ook wel eens taktfehler hoor. Hel begrijpelijk, maar bij rusty is het grotendeels lichamelijk die gaat nu ook lekker met pensioen.